וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצח 7 אנשים, התבצר עם בני ערובה - והתאבד

גבר חמוש ירה למוות בשבעה בני אדם במישיגן, בהם זוגתו לשעבר, בתו וילד נוסף. המשטרה ניהלה אחריו מרדף עד שהתבצר בדירה עם בני ערובה. בתום מו"מ עמו הוא שם קץ לחייו

אדם חמוש ירה הלילה (שישי) למוות בשבעה בני אדם, בהם זוגתו לשעבר, בתו וילד נוסף, בשני בתי מגורים במערב מישיגן, ארצות הברית. לאחר מסע הירי נמלט החשוד עם שלושה בני ערובה וכוחות משטרה ניהלו אחריו מרדף, בסיומו שם קץ לחייו, בזמן שהמשטרה ניהלה עמו משא ומתן על הסגרתו. הדרמה כולה נמשכה כשמונה שעות.

הרוצח, רודריק דנצלר, בן 34 שיחרר אחת מבני הערובה לאחר שכוח של המשטרה הצליח לכתר אותו בעת שהתבצר בבית פרטי בגראנד רפידס. השניים הנותרים נמצאו כשהם בריאים ושלמים לאחר שהרוצח התאבד.

המרדף אחר דנצלר החל לאחר שנמצאו גופותיהם של ארבעה בני אדם בבית אחד ושלוש גופות נוספות נמצאו בבית אחר, בצד השני של העיר. כוחות גדולים של משטרה פתחו במרדף פרוע אחר הרוצח ברחבי העיר, עד שעשה תאונה עם רכבו, נמלט ברגל והתבצר עם בני ערובה בדירה. במהלך המרדף ירה הרוצח בשני אנשים נוספים, אך הם נפצעו באורח קל בלבד.

מפקד משטרת גראנד רפידס, קווין בלק, סיפר כי במהלך המשא ומתן לשחרור בני הערובה ולהסגרתו שיבח הרוצח את השוטרים ואמר כי "אלו זמנים קשים לקהילה שלנו". בשלב זה עדיין לא ידועים המניעים לרציחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully