וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מי ירה בנערה הצעירה ורצח את אהובתה?

אלמוני ארב לשתיים שבילו בפארק בעיר: מארי צ'פה נפצעה קשה, אך הצליחה לסייע ליצור קלסתרון של החשוד, שירה למוות בחברתה מולי אולגין. האם הומופוביה עמדה ברקע התקרית?

משרד השריף בטקסס, החוקר רצח וירי בעיר פורטלנד השיג התקדמות משמעותית בחקירה, אחרי שנערה שנפצעה בתקרית התאוששה מעט וסייעה ליצור קלסתרון חדש של החשוד. ב-22 ביוני, בלילה שבין שישי לשבת, גבר צעיר פתח באש לעבר בנות הזוג מארי צ'פה ומולי אולגין, שבילו יחד בפארק בעיר פורטלנד. אולגין, בת 19, נהרגה במקום, וצ'פה, בת 18, נפצעה קשה. עוברי אורח מצאו אותן רק לאחר שעות ארוכות. צוותי הצלה פינו את צ'פה לבית החולים, ונאלצו לקבוע במקום את מותה של חברתה.

צפו בכתבת NBC על המקרה

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

ה-FBI משתתף בחקירת המקרה, אך במשטרה מסרבים לומר אם רקע הומופובי הוא המניע לירי. חלק מחבריהן של שתי הנערות העלו השערה כזו בריאיונות עם התקשורת המקומית, למרות שרובם אמרו כי בעיר לא ניכרת תופעה של הומופוביה. בשיחה עם רשת MSNBC, מפקד המשטרה, רנדי רייט, סירב לפרט על התקדמות החקירה, אך הסכים לומר כי ברור שהירי "לא היה מתקפה אקראית".

ממיטת האשפוז, הנערה שנפצעה קשה הצליחה לסייע לחוקרים

מריו אולגין, תושב העיר פורטלנד, אמר כי בערב מותה, בתו תכננה ללכת עם זוגתה לסרט, אך מסיבה לא ברורה השתיים החליטו ללכת קודם לכן לפארק. הוא תיאר את בתו - תלמידת השנה הראשונה בקולג' המקומי - כ"מלאך" שלא פגע מעולם באיש, וסיפר כי התכוונה ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטה. הוא סיפר כי החשש לחייה התעורר ביום שבת בבוקר, כשבתו נעדרה מעבודתה.

המשטרה איתרה קליע בזירת הרצח, אך טרם איתרה את כלי הנשק ממנו הוא נורה - ככל הנראה רובה גדול. שני עדי ראיה סיפרו כי שמעו יריות, אך לא טרחו לפנות למשטרה באותה שעה. בסוף השבוע האחרון, אחרי יותר משלושה שבועות של אשפוז, צ'פה התאוששה בבית החולים, והצליחה לתת לשוטרים תיאור מפורט בהרבה של החשוד ממה שמסרה בתחילה. היא שוחחה עם החוקרים בעיקר ובאמצעות שפת הסימנים, משום שפציעותיה מנעו ממנה לדבר בצורה תקינה.

במשטרה אומרים כי נדיר מאוד שעדי ראייה מבקשים לשנות את תיאורו של החשוד. לדברי המשטרה, רנדי רייט, העדה סבלה מפגיעה מוחית שהשפיעה על עדותה הראשונית, וכעת היא מסוגלת לתאר את החשוד בצורה טובה בהרבה. לפי נתוני רשת MSNBC, מדובר בעיר עם שיעור פשע נמוך, שהרצח האחרון שהתבצע בה היה לפני שנתיים.

לקריאה נוספת
זעזוע בסקוטלנד: צעיר הומוסקסואל נכפת לעמוד, נרצח ונשרף

  • עוד באותו נושא:
  • לסביות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully