וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח הילד לייבי קלצקי הודה במסגרת הסדר טיעון

בקול שקט ובתשובות בנות מילה בודדת, הודה לוי ארון במיוחס לו, בפרשת רצח הילד החרדי בן ה-8 מברוקלין וביתור גופתו בשנה שעברה. בסוף החודש הוא צפוי להישלח ל-40 שנות מאסר

לוי ארון, שהואשם בחטיפתו, רציחתו וביתור גופתו של הילד לייבי קלצקי בן השמונה, אשר הלך לאיבוד בשכונה חרדית בברוקלין, ניו יורק, הודה אמש (חמישי) במיוחס לו במסגרת הסדר טיעון עם פרקליטות מחוז ברוקלין.

ארון בן ה-36 הגיע לבית המשפט בברוקלין כשהוא לבוש סרבל אסירים כתום, כיפה וזקן. בטון דיבור שקט הוא ענה בתשובות בנות מילה אחת על שאלות השופט, שהוכנו מראש. בשל כך, האישומים התלויים נגדו, ברצח מדרגה שנייה ובחטיפה ברמת חומרה זהה, עשויים לשלוח אותו ל-40 שנות מאסר, בגזר הדין שצפוי להיערך ב-29 באוגוסט.

ארון לוי רוצחו של לייבי קלצקי הודה באישומים בהסדר טיעון. רויטרס
ענה לשאלות השופט בשקט ובתשובות בנות מילה בודדת. ארון בבית המשפט, אתמול/רויטרס

סניגוריו של ארון, בעל היסטוריה ארוכה של מחלות נפש, שקלו אפשרות לטעון להגנתו כי פעל ברגע של טירוף דעת, אולם השופט ניל פיירטוג הבהיר כי "הגנה על הנאשם בטענה הפוטרת אותו מאחריות בשל ליקוי נפשי, לא תהיה הגנה בת קיימא".

המחוקק, דב היקינד, המקורב למשפחתו של הילד ומשמש דובר בטעמה, אישר יממה קודם לכן כי הורי הנרצח "מאוד תומכים בעסקה, משום שהדבר האחרון שהם רוצים זה להצטרך לחיות מחדש את הזוועה של אותם שלושה ימים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחטף, סומם ונחנק למוות במגבת אמבט. לייבי קלצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילת הפרשה ביולי 2011, כשהוריו של לייבי דיווחו על היעדרותו. לאחר ימיים של חיפושים אינטנסיביים, מצאה המשטרה את חלקי גופתו המבותרת בחלקים שונים של ברוקלין. לוי ארון בן ה-35 נעצר, לאחר שהוביל שוטרים שהגיעו לתשאל אותו בביתו לחלקי גופתו של לייבי במקרר ביתו. מחקירת המקרה עלה כי ארון פיתה את הילד לדירתו, סימם אותו וחנק אותו למוות באמצעות מגבת אמבט.

בתחילת משפטו, דחה פרקליטו של ארון את הודאתו בפני חוקריו בטענה כי "אמר מה שהשוטרים אמרו לו להגיד", וציין כי בכוונתו לטעון לאי שפיות. "זה עניין פשוט מאוד. או שלוי ארון רשע או שהוא מטורף", ציין עו"ד גרינברג. משנדחו הטיעונים על אי שפיות כגורם לפטור את ארון מאחריות למעשיו, צפויה כעת להסתיים הפרשה שזעזעה את תושבי שכונת בורו פארק.

עוד בנושא
מסתמן: הסדר טיעון לרוצח הילד החרדי בברוקלין
הנאשם ברצח הילד החרדי בברוקלין יטען לאי שפיות
ארה"ב: משפחת הילד לייבי תובעת מיליונים מהרוצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully