וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח הילד החרדי בברוקלין יטען לאי שפיות

פרקליטו של לוי ארון, הנאשם כי חטף ורצח את לייבי קלצקי בן ה-8 אמר כי מרשו הודה ברצח כי אמר "את מה שהשוטרים אמרו לו להגיד". לדבריו, "אפשר לגרום לו להודות שירה בקנדי"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

לוי ארון, הנאשם בחטיפתו ורציחתו של הילד החרדי לייבי קלצקי בן ה-8 בברוקלין לפני כשלושה חודשים, יטען לאי שפיות במשפטו, כך אמר אתמול (שני) פרקליטו, הווארד גרינברג. בצאתו מבית המשפט, לאחר שימוע נוסף בפרשה, אמר גרינברג כי "זה עניין פשוט מאוד. או שלוי ארון רשע או שהוא מטורף". הוא גם דחה את העובדה כי מרשו הודה בפני חוקריו במעשים המיוחסים לו. "ארון אמר מה שהשוטרים אמרו לו להגיד", הסביר.

"לדעתי, אתה יכול לגרום לבחור הזה להודות שהוא ירה בקנדי אם אתה מבלה עמו מספיק זמן", המשיך גרינברג לטעון לחפות מרשו, "האישומים שמייחסים לו יכו בתביעה בחזרה". שימוע נוסף בעניינו של ארון, שלא הופיע בדיון הנוכחי אלא בראיון שהוקלט עמו מבעוד מועד, ייערך ב-21 בדצמבר.

בחודש אוגוסט האחרון קבע פסיכיאטר מקומי כי ארון כשיר לעמוד למשפט, אך גם פרקליטיו לא נכנעו. "נחכה עד אשר הפסיכיאטרים המומחים שלנו יאבחנו אותו, ואז אם הם יגידו לנו שקיימת עילה לשימוש בקו הגנה פסיכיאטרי, נציג זאת לבית המשפט", אמרה אז עורכת דינו של ארון, ג'ניפר מקאן, בשיחה עם כתבים מחוץ לבית המשפט. עוד טענו עורכי דינו כי ארון, שאושפז בבית חולים פסיכיאטרי מאז מעצרו, "שמע קולות" ונזקק להאזין למוזיקה כדי להפיג אותם.

גופתו של קלצקי נמצאה, כאמור, לפני כשלושה חודשים, לאחר יומיים של חיפושים בביתו של לוי ארון, חרדי מברוקלין. הגופה הייתה מבותרת וחלקים ממנה אותרו בתוך המקרר בדירתו של ארון ובפח האשפה שליד הדירה, ארון נעצר מיד לאחר מכן. לדברי התביעה, ארון פיתה את קלצקי לבוא עמו לביתו בעת שהיה בדרכו חזרה מהקייטנה ואמור היה לפגוש את אמו. לדברי המשטרה המקומית, ארון הודה שחנק את לייבי בעזרת מגבת אמבט. ארון הכחיש בבית המשפט את האישומים נגדו על רצח וחטיפה.

עוד בפרשה שהסעירה את הקהילה היהודית בברוקלין:
שכנת ”הקצב מברוקלין”: ”ניסה לחטוף גם את בני”
החוקרים בניו יורק: לייבי בן ה-9 סומם בטרם נרצח
רצח הילד החרדי בברוקלין: ”הנאשם כשיר להישפט”
ארה”ב: משפחת הילד לייבי תובעת מיליונים מהרוצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully