וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנת "הקצב מברוקלין": "ניסה לחטוף גם את בני"

ברחוב שבו גר ארון לוי, החשוד שרצח את לייבי קלצקי בן התשע, טוענים שניתן היה לצפות מראש את הזוועה. "היה לו מבט של רצח בעיניים, הוא עבר לכאן רק כדי להיות בקרבת ילדים", סיפרו

שכנתו של לוי ארון, החשוד ברציחתו של הילד לייבי קלצקי בן התשע בברוקלין, טוענת כי בנה הקטן כמעט נפל קורבן למקרה זהה.

בראיון ל"ניו יורק פוסט", סיפרה שלשום (שישי) זיסה ברקוביץ', המתגוררת "מרחק פסיעה" מדלתו של ארון בברוקלין, כי הוא ניסה לחטוף את בנה לפני כשנתיים. עם זאת, היא הצליחה להבריח את החוטף בצעקות, ולמנוע מהילד ליפול בידיו של "הקצב מברוקלין", כפי שכונה בעיתון. "הקהילה חיה בטראומה", סיפרה לכתב העיתון, כשתיארה את הדרמה שפקדה את משפחתה, לטענתה. היא הוסיפה כי הגישה תלונה במשטרה לפני כמה ימים, שעות ספורות בלבד לאחר שארון נעצר בחשד לרציחתו של קלצקי ולביתור גופתו.

לוי ארון, החשוד ברצח הילד לייבי קלצקי בן התשע בברוקלין, יולי 2011. AP
השכנים: "הוא עבד בקצבייה והפחיד את הלקוחות עם המבט שבעיניו". ארון בביהמ"ש/AP

שכנים נוספים בשכונה סיפרו שארון היה "עוף מוזר", שהתנדב פעמים רבות להסיע ילדים ברחבי העיר. עוד נודע כי ארון גר בעבר בטנסי, שם היה נשוי לתקופה קצרה, ועבד כקצב במעדנייה כשרה. "מבט עיניו המלחיץ היה מפחיד את הלקוחות", סיפרו אנשים שהכירו אותו. מכר נוסף של ארון, מהפייסבוק, טען כי החשוד ברצח עבר לאחר מכן לברוקלין, רק מכיוון ש"שם יש יותר ילדים".

מתמלילי חקירתו של ארון, שהגיעו לידי רשת NBC, עולה כי הוא סיפר לחוקריו שהוא שהה לצד קלצקי 12 שעות מאז שהוכרז כנעדר. קלצקי נעלם בדרכו חזרה ממחנה קיץ לביתו, והייתה זו הפעם הראשונה בה הותר לו ללכת לבד ברחוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הלוויית הילד החרדי לייב קליצקי בברוקלין. AP
מאות המשתתפים בטקס הלוויה של קלצקי/AP

מההודאה עולה בנוסף כי קלצקי ביקש מארון להסיע אותו לחנות ספרים. אז, לדברי ארון, "הילד התחרט, ולא היה בטוח לאן ברצונו להגיע". ארון סיפר כי שאל את הילד אם ברצונו להצטרף אליו לנסיעה לחתונה בעיר מונסי. "אמרתי לו שלא חשבתי שאשאר עד סוף האירוע, כיוון שסבלתי מכאבי גב. הוא אמר לי 'בסדר', ונסענו".

ארון סיפר עוד כי השניים שבו לבית לקראת חצות, והילד נרדם בסלון הדירה. למחרת, הבחין ארון בפרסומים בתקשורת על אודות היעדרותו של קלצקי. הוא נלחץ, והחליט לחנוק אותו במגבת. מאוחר יותר ביתר את גופתו לכמה חלקים, שכמה מהם נמצאו במקרר ביתו ואחרים בפח אשפה ברחוב. "אני מבין שזה היה, כנראה, מעשה שגוי. אני מצטער על הכאב שגרמתי", ציין בפני החוקרים. לאחר שהילד הובא למנוחות, בהשתתפות מאות מאנשי הקהילה החרדית בעיר, נמסר מהמשטרה כי ארון מואשם ברצח מדרגה שנייה.

(עדכון אחרון: 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully