וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופתו של הילד החרדי שנעדר בארה"ב

מוטי לוי

13.7.2011 / 13:31

שוטרי משטרת ניו יורק מצאו את חלקי גופתו המבותרת של הילד לייב קליצקי בשני מוקדים בברוקלין. שלושה חשודים נעצרו במעשה, אחד מהם בעל רקע פלילי

לאחר יומיים של חיפושים, מצאו הבוקר (רביעי) שוטרי משטרת ניו יורק את גופתו של הילד החרדי לייב קליצקי בן ה-9, שעקבותיו נעלמו בשכונת בורו-פארק, בה הוא התגורר. כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי גופתו של קליצקי בותרה, וכי חלקיה נמצאו בשני מוקדים בברוקלין. במשטרה המקומית ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע, ועד כה עצרה שלושה חשודים במעורבות במעשה, אחד מהם בעל רקע פלילי. על פי כמה דיווחים, אחד החשודים נעצר לאחר שבסמוך לביתו נמצאה מכונית אליה יתכן ונכנס קליצקי לפני שנעלם.

היעלמותו של קליצקי עוררה מהומה בקהילה החרדית בניו יורק. המשטרה המקומית הפיצה את תמונתו של הילד בכלי התקשורת של ניו יורק ובמסגרת החיפושים הועלה אף מסוק לאוויר. משפחתו של הילד הציעה פרס בסך 100 אלף דולרים למי שימסור מידע על מקום הימצאו.

אחד מתושבי השכונה סיפר לאתר "בחדרי חרדים" כי "הבלגן התחיל ביום שני סביב השעה 17:00 (שעון מקומי), אך בתחילה החיפושים היו מתונים. רק בשעה 22:00 המשטרה נכנסה לעובי הקורה. לאחר מכן אפשר היה לראות שהשכונה כוסתה במודעות ענק עם תמונותיו של הילד".

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully