וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חיפושים אחר ילד חרדי שנעלם בברוקלין

לייבי קלצקי, ילד חרדי בן 9 משכונת בורו-פארק, היה אמור לפגוש את אמו בסיום הפעילות במחנה הקיץ. משבושש להגיע החלו אחריו חיפושים אינטנסיביים. "הכיפה שלו נמצאה בחנות"

דאגה רבה בברוקלין: יותר מ-1,000 מתנדבים ושוטרים מחפשים מאז יום שני אחר הילד החרדי לייבי קלצקי בן ה-9, שעקבותיו נעלמו בשכונת בורו-פארק, בה הוא מתגורר. הילד עזב את מחנה הקיץ היומי של חסידות באיאן הממוקם ברחוב 44 ליד השדרה ה-12 והיה אמור לפגוש את אמו בשדרה ה-13, ליד רחוב 50.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשטרה לא מנדבת יותר מדי פרטים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

משבושש הילד להגיע למקום המפגש המיועד, החלו אחריו חיפושים אינטנסיביים. המשטרה המקומית הפיצה את תמונתו של הילד בכלי התקשורת של ניו יורק ובמסגרת החיפושים הועלה אף מסוק לאוויר. משפחתו של הילד הציעה פרס בסך 100 אלף דולרים למי שימסור מידע על מקום הימצאו.

אחד מתושבי השכונה סיפר לאתר "בחדרי חרדים" כי "הבלגן התחיל ביום שני סביב השעה 17:00 (שעון מקומי), אך בתחילה החיפושים היו מתונים. רק בשעה 22:00 המשטרה נכנסה לעובי הקורה. לאחר מכן אפשר היה לראות שהשכונה כוסתה במודעות ענק עם תמונותיו של הילד".

תושב אחר בשכונה סיפר כי "אנחנו עוברים ומחפשים מבית לבית והופכים כל אבן. אנחנו עושים את כל שביכולתנו ואת הטוב שאפשר וממשיכים לחפש בכל מקום אפשרי. אין לנו או למשטרה קצה חוט מה קרה. אנחנו מתפללים כל הזמן שנמצא את לייבי במצב הטוב ביותר. מדברים על כך שהכיפה שלו נמצאה באחת החנויות, אבל המשטרה לא מנדבת יותר מדי פרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully