וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח לייב בן ה-8: חרדי מברוקלין

מערכת וואלה! חדשות

14.7.2011 / 0:02

מצלמות אבטחה תיעדו את הילד החרדי נכנס לרכב זר. איתור הרכב הוביל לדירת החשוד שם נדהמו השוטרים לגלות את חלקי גופתו של לייב בן ה-8 במקרר. שאר חלקי הגופה התגלו במכל אשפה בשכונה

תאגיד כאן

אותר חשוד ברצח הילד החרדי בארה"ב: משטרת ניו יורק עצרה אמש (רביעי) את לוי אהרון בן ה-35 מברוקלין בחשד לרצח הילד החרדי לייב קליצקי בן ה-8. קליצקי נעלם לפני יומיים כשיצא מקייטנת היום בה הוא בילה את הקיץ בשכונת בורו-פארק בעיר בה הוא התגורר. הוא יצא לדרך לבד ועל פי החשד ארון שכנע אותו להיכנס איתו למכוניתו ואז לקח אותו לביתו.

מצלמות אבטחה בשכונה בה התגורר הילד תיעדו אותו הולך בדרכו מהקייטנה לבית ונכנס לרכב חשוד. איתור הרכב הוביל את חוקרי המשטרה אל ביתו של החשוד, חרדי אף הוא.

כשהגיעו השוטרים לביתו של ארון ושאלו אותו אם ידוע לו מיקומו של הילד, הוא הורה להם ללכת אל עבר המטבח. שם גילו השוטרים לתדהמתם חלקים מגופתו של הילד בתוך המקרר וכן סכינים מגואלות בדם. חלקים נוספים מהגופה נמצאו במכל אשפה באותה שכונה.

ההורים הציעו פרס של 100 אלף דולרים

היעלמותו של קליצקי עוררה מהומה בקהילה החרדית בניו יורק. המשטרה המקומית הפיצה את תמונתו של הילד בכלי התקשורת המקומיים ובמסגרת החיפושים הועלה אף מסוק לאוויר. משפחתו של הילד הציעה פרס בסך 100 אלף דולרים למי שימסור מידע על מקום הימצאו.

אחד מתושבי השכונה סיפר לאתר "בחדרי חרדים" כי "הבלגן התחיל ביום שני סביב השעה 17:00 (שעון מקומי), אך בתחילה החיפושים היו מתונים. רק בשעה 22:00 המשטרה נכנסה לעובי הקורה. לאחר מכן אפשר היה לראות שהשכונה כוסתה במודעות ענק עם תמונותיו של הילד".

(עדכון ראשון: 20:28, 13.07.11)

עוד באותו נושא:
ארה"ב: חיפושים אחר ילד חרדי שנעלם בברוקלין
נמצאה גופתו של הילד החרדי שנעדר בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully