וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסי חיל האוויר תקפו "מוקד טרור" ברצועת עזה

בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל, תקף צה"ל "מרכז פעילות טרור בצפון הרצועה". דובר צה"ל: "לא נסבול ניסיון לפגוע באזרחי ישראל, חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות"

צילום: דובר צה"ל

(תיעוד תקיפת צה"ל ברצועת עזה בשבוע שעבר)

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (שני) בצפון רצועת עזה ושבו לבסיסם בשלום, בעוד לא דווח על נפגעים בצד הפלסטיני. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף "מוקד פעילות טרור" בצפון הרצועה, וכי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. "התקיפה מהווה תגובה לירי לעבר שטח ישראל. לא נסבול ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר בהודעה.

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
"התקיפה מהווה תגובה לירי לעבר שטח ישראל". פגיעת רקטת קסאם בשדרות בסוף השבוע/דייב בוימוביץ'

אתמול התפוצצו בשטח ישראל שלוש רקטות ששוגרו מרצועת עזה. במועצה אזורית אשכול נפלו פצצת מרגמה ורקטת קסאם, בשני אירועים בהם לא דווח על נפגעים או על נזק. במקרה נוסף, התפוצצה רקטת גראד בשטח חקלאי במועצה אזורית שדות נגב, ולא גרמה לנפגעים אולם נזק נגרם לחממה סמוכה.

בשבת תקף צה"ל שני מוקדים של פעילות טרור בצפון רצועת עזה, כאשר לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, נפצעו בתקיפה שני פלסטינים, בני 25 ו-40. מקורות פלסטינים מסרו כי מטוסי צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס ולעבר מוצב של פלג פלסטיני נוסף בצפון הרצועה. עדי ראייה מסרו כי נגרם נזק למבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully