וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות; במקום נפגעת חרדה

רמי שני

31.8.2012 / 6:38

הרקטה פגעה במרפסת בית סמוך, ניתזה ממנו והתפוצצה בבית שנפגע כבר בעבר מרקטת קסאם. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח בשער הנגב מבלי לגרום לנזק. התראת צבע אדום נשמעה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

רקטת קסאם נורתה הבוקר (שישי) מרצועת עזה לשטח ישראל ופגעה ישירות בבית מגורים בשדרות. הרקטה פגעה במרפסת בית סמוך, ניתזה מהמרפסת והתפוצצה בבית המדובר. אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה ונזק קל נגרם לגג הבית. רקטה נוספת ששוגרה לעבר האזור התפוצצה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. התראת "צבע אדום" נשמעה בעיר טרם התפוצצות הרקטה.

הבית שנפגע בשדרות, ספג בעבר פגיעה ישירה של רקטה בחדר המקלחת שלו, בעת שבעלת הבית סיימה להתרחץ. למעשה, היא יצאה משם שניות ספורות טרם שהרקטה התפוצצה. הבוקר שוב נפגע הבית, הפעם באופן קל, אולם עדי ראיה סיפרו, כי יושביו נבהלו ויצאו ממנו בפחד רב. חבלנים של המשטרה, הוזעקו אל הבית, כדי לאסוף את שרידי הרקטה והרסיסים שלה, כדי לבחון אותה ולדעת איזה ארגון שיגר אותה.

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
הבית שנפגע הבוקר/דייב בוימוביץ'

בתוך כך, התברר כי שרידי רקטה שאתמול דווח כי התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון נמצאה ברפת באחד מהקיבוצים במועצה. מספר פרות נפגעו מרסיסים.

ביום ראשון השבוע נורו שלוש רקטות קסאם לעבר ישראל, כשאחת מהן התפוצצה במפעל באזור התעשייה של שדרות, ואחרת במפעל לעיבוד תוצרת חקלאית במועצה האזורית שער הנגב. שרידי הרקטה השלישית אותרה בשטח פתוח במועצה. לשני המפעלים נגרם נזק ודווח על נפגע חרדה אחד. "בסביבות 9:30 שמענו 'צבע אדום', רצנו למיגוניות ואז נשמע הפיצוץ. הרקטה נפלה לתוך עץ תמר ומשם הסיטה את עצמה. מזל שלא היו נפגעים. בדרך כלל בשנת הלימודים כל הזמן זה חוזר על עצמו, גם בשנה שעברה זה קרה", סיפר לוואלה! חדשות רוני אלקבץ, עובד באחד המפעלים שנפגעו. "זה מאוד מפחיד. לאחר תקופה של שקט יחסי באזור שלנו, זה שוב חוזר על עצמו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות/דייב בוימוביץ'

אלוף פיקוד דרום, טל רוסו, ציין כי "התושבים פה ואנחנו מכירים את הדברים האלה. הנושא הזה יטופל. יש לנו שיח עם מי שאחראי שם ואנחנו נדע לטפל בזה". בהמשך השבוע נורו מספר רקטות נוספות לשטח ישראל, והן התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול ובמועצה האזורית שער הנגב.

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות/דייב בוימוביץ'
רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully