וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות

ניר יהב

1.9.2012 / 1:57

מקורות פלסטינים מסרו כי מטוסי צה"ל ירו טילים לעבר שני מוצבים השייכים לחמאס ולפלג נוסף בצפון הרצועה. שניים נפצעו בינוני. דובר צה"ל: "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת"

צילום: דובר צה"ל

(צפו בתיעוד תקיפת צה"ל ברצועת עזה לפני ארבעה ימים)

כלי טיס של חיל-האוויר תקפו הלילה (שבת) שני מוקדים של פעילות טרור בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי רקטות הקסאם אתמול לעבר יישובי עוטף עזה - כך מסר דובר צה"ל. גורמי רפואה ברצועה מסרו לסוכנות הידיעות הצרפתית כי שני פלסטינים, בני 25 ו-40, נפצעו באורח בינוני בתקיפה.

מקורות פלסטינים מסרו כי מטוסי צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס ולעבר מוצב של פלג פלסטיני נוסף בצפון הרצועה. עדי ראייה מסרו כי נגרם נזק למבנים. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי " זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
הבית שנפגע מרקטת הקסאם בשדרות/דייב בוימוביץ'

אתמול נורתה רקטת קסאם מרצועת עזה לשטח ישראל ופגעה בבית מגורים בשדרות. הרקטה פגעה במרפסת בית סמוך, נהדפה לכיוון הבית והתפוצצה. אשה ששהתה סמוך למקום הפיצוץ הוגדרה כנפגעת חרדה. נזק קל נגרם לגג הבית. עדי ראיה סיפרו כי דיירי הבית נבהלו ויצאו ממנו. חבלנים של המשטרה שהוזעקו למקום אספו את שרידי הרקטה והרסיסים שלה, כדי לבחון אותם ולזהות איזה ארגון אחראי לירי. רקטה נוספת ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא נגרם נזר או נפגעים. בעקבות הירי הופעלה התרעת "צבע אדום" בעיר.

הבית שנפגע בשדרות ספג בעבר פגיעה ישירה של רקטה בחדר המקלחת, בעת שבעלת הבית סיימה להתרחץ. האשה עזבה את המקלחת שניות ספורות לפני שהרקטה התפוצצה.

בהודעת דובר צה"ל בעקבות התקיפה האווירית הלילה נכתב בנוסף כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. נמשיך לפעול נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully