וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הבית שניזוק מקסאם: "חשבון פתוח עם הנייה"

רמי שני

31.8.2012 / 10:47

יוסי טמסית סיפר שהבוקר יצא לאסוף את העיתון ושמע את האזעקה. בניו ישבו במרפסת, הוא צעק להם שימהרו פנימה ורק כך ניצלו. מדובר בפעם השנייה שבית המשפחה נפגע מרקטה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

"יצאתי מהבית להביא את העיתון. הבנים שלי ישבו עם החברות שלהן במרפסת, ופתאום שמעתי את ההתראה, וצעקתי להם שיכנסו מיד הביתה. זה מה שהציל להם את החיים", כך סיפר יוסי טמסית, שביתו ספג הבוקר (שישי) פגיעה ישירה של רקטת קסאם ששוגרה מרצועת עזה. מדובר בפעם השנייה שבית המשפחה ניזוק מרקטה. בשנת 2007 פגעה רקטע ממש בתוך בית המשפחה, ופצע באורח אנוש את אשתו של טמסית, שבדיוק יצאה מהמקלחת. הבוקר, התפוצצה הרקטה בחצר הבית.

טמסית אמר כי יש לו "חשבון פתוח עם הניה", ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה. "הוא פצע לי את האישה קשה וגרם לי נזק עצום. עכשיו זה קרה עוד פעם", אמר. לדבריו, הניה "מוביל 2-0, אבל אני מבטיח לו שבפעם הבאה שאראה אותו, זה לא יגמר טוב בשבילו". בית המשפחה ספג רסיסי רקטה ונפגע בחלקו החיצוני, אך חפצים רבים בבית נשברו, בהם מכשיר מיקרוגל. גם זגוגיות של חלונות נופצו.

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות; במקום נפגעת חרדה

רקטת קסאם פגעה בבית בשדרות. דייב בוימוביץ'
חצר בית משפחת טימסית, הבוקר/דייב בוימוביץ'

טמסית ביקש משמאים להגיע במהירות להעריך את תכולת ביתו שנפגעה, ולדבריו המשפחה לא תוכל לשהות בו בימים הקרובים. "אני אשאר כאן, אפילו שאשתי עכשיו בבית החולים, ואחד הילדים איתה", אמר. "צריך לאפשר לנו לתקן את הנזקים במהירות. אשתי בקושי התאוששה מהפעם הקודמת שזה קרה לנו".

מעבר לרקטה שפגעה בבית משפחת טימסית, רקטה נוספת נורתה באותו המטח. היא התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. השר להגנת העורף, אבי דיכטר, סייר בבית שנפגע, ואמר כי "מדינת ישראל תצטרך לייצר אסטרטגיה שלמה שתוביל להרתעה והפסקת הטרור". לדברי השר הטרי, "זה סיפור שצריך ליזום אותו ולא להיגרר אליו ולקיים אותו בתנאים שנוחים למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully