וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי: "עלייה בלגיטימציה של ישראל לתקוף באירן"

לדברי השר לשעבר, "האיום הישראלי לתקיפה באירן הוא לא מופרך". כמו כן, תקף הנגבי את ארה"ב: "הרטוריקה של אובמה מאוד כללית. יכול להיות שזו הסיבה שאירן מצפצפת עליו"

"אירועי השבוע האחרון העניקו לישראל יותר לגיטימציה לתקיפה באירן לכשתחליט לתקוף" – כך אמר היום (שבת) השר לשעבר צחי הנגבי, ואף הוסיף כי "האיום הישראלי לתקיפה באירן הוא לא איום מופרך". לדברי הנגבי, "אם לא יהיה איום אמין לתקיפת אירן, קרי נחישות אמריקנית, לא תהייה לנו ברירה".

הנגבי, שהתארח באירוע שבת תרבות בהיכל התיאטרון העירוני בקריית מוצקין, תקף את הממשל אמריקאי בחריפות: "אני לא רואה שיש איום אמין בפעולה אמריקנית. הרטוריקה של נשיא ארה"ב היא מאוד כללית, מאוד אמורפית. כשהוא אומר 'אנחנו נמנע אירן גרעינית', בפועל אני לא רואה שהביטוי הזה מיתרגם לכוונה קצת יותר מוחשית. יכול להיות שזו הסיבה המרכזית שהאירנים מתריסים ומצפצפים נגדו".

הנגבי הוסיף כי "ההכרזה האמריקנית כי ישראל לא יכולה לחסל אלא רק לעכב את פיתוח התכנית הגרעינית באירן – נכונה. "זה גם היה נכון לגבי עירק, כשתקפנו שם אכן עיכבנו בעשרות שנים את התכנית. עיכוב יכול להכשיר מציאות חדשה שתעכב לעוד שנים רבות". כמו כן, התייחס הנגבי גם למצב הפוליטי בישראל והעריך כי "הבחירות הכלליות לכנסת ייערכו במחצית הראשונה של שנת 2013".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully