וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: "אישה רצחה, בישלה ואכלה את שני ילדיה"

האישה הלוקה בנפשה, שחדלה ליטול תרופות, נמצאה בביתה כשסביבה חלקי גוף. בתקשורת נטען שמדובר במקרה קניבליזם - אם כי במשטרה סירבו לאשר זאת, וביקשו "לגלות אמפתיה" כלפיה

זוועה בתאילנד: תושבת צפון המדינה הורשעה ברצח שני ילדיה, בני שנה ו-5, ועל פי החשד אף בישלה ואכלה אותם - כך דווח בתחילת השבוע בכלי התקשורת המקומיים במדינה. לפי הדיווחים, מדובר באישה הסובלת ממחלת נפש, שהפסיקה ליטול את תרופותיה.

האירוע התרחש במחוז מאי איי שבצפון המדינה. לפי דיווח ה"בנגקוק פוסט", בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה המקומית, הגיעו שוטרים לביתה של האישה ומצאו אותה ישנה כשסביבה איברים וחלקי גוף שונים, שעל פי החשד היו שייכים לילדיה. היא נלקחה לתשאול, אך מיאנה לענות על שאלות החוקרים. לאחר שנערך תחקיר, נודע כי האישה, ששמה לא פורסם, טופלה ב-2007 במחלת נפש שממנה סבלה.

על פי עדות שמסר בעלה, האישה הפסיקה ליטול תרופות כחודש או חודשיים לפני האירוע, אולם הבעל התעקש כי עד אז מצבה היה טוב. "הייתי צריך לנסוע אל מחוץ לעיר לכמה ימים", אמר הבעל. "אמרתי לה שאביא את התרופות שהיא צריכה. בחיים לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות".

לאחר האירוע התרבו השמועות והדיווחים, לפיהם האישה אכלה את ילדיה, אולם למרות הטענות שהופיעו בתקשורת, המשטרה טוענת כי לא נמצאו ראיות לכך. עוד נמסר מהמשטרה כי על פי דו"ח שהתקבל מבית החולים, האישה סבלה מהזיות וחשבה שמישהו עלול לפגוע בה. המשטרה ביקשה מהאוכלוסייה המקומית לגלות אמפתיה כלפי האישה ולהימנע מהפצת שמועות כוזבות עליה. על פי הדיווח, האישה הורשעה ברצח, אך בשל מצבה הנפשי הוכרזה בלתי-כשירה ונשלחה לצורך קבלת טיפול לבית החולים הפסיכיאטרי הוותיק "סואן פרונג" שבמחוז הצפוני צ'אנג מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully