וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה מזועזעת: התגלו שני קניבלים שפעלו במקביל

השניים, שפעלו ללא קשר במרחק אלפי ק"מ זה מזה, הרגו ואכלו לפחות 7 בני אדם. אחד הודה כי אכל את הלב והכבד של ששת קורבנותיו כדי להוכיח לבת זוגו שאינו "נמושה" כפי שטענה

הרשויות ברוסיה חשפו השבוע שני מקרים של רוצחים קניבלים, שרצחו ואכלו לפחות שבעה קורבנות - כל אחד בנפרד. המקרה הבולט, שפורסם אתמול (שלישי), הוא של אלכסנדר ביצ'קוב, שכבר זכה לכינוי "הרוצח הסדרתי הקניבל", לאחר שהודה כי הרג לפחות שישה בני אדם ואכל מאיבריהם הפנימיים, לדבריו, כדי להוכיח לבת זוגו כי הוא אינו "נמושה" כפי שטענה. הרוצח השני, שפרטיו לא פורסמו, הודה כי הרג ואכל אדם אחד.

דוברת של הצוות המשטרתי שחקר את המקרה סיפרה אתמול לסוכנות רויטרס כי ביצ'קוב בן ה-23 ניהל יומן בו תיעד את פשעיו. הוא נעצר בגלל גניבה מחנות, אך בחקירתו הודה במעשי הרצח, וסיפר כי קבר את הגופות בחצר האחורית של ביתו בבלינסקי, עיירה השוכנת כ-630 קילומטרים מדרום-מזרח לבירה מוסקבה. "שש גופות נמצאו קבורות שם", אמרה הדוברת, והוסיפה כי עדיין ייתכן שמניין הנרצחים יתברר כגבוה יותר.

עוד לדבריה, במשטרה עדיין בוחנים את הדיווחים בתקשורת - המבוססים על קטעים מהיומן - לפיהם הוא אכל את הכבד ואת הלב של כל אחד מקורבנותיו. אולם על פי העיתון "איזווסטיה", מקור במערכת האכיפה אישר כי "עדויות לקניבליזם בהחלט נמצאו בחלק מהמקרים".

היסטוריה של קניבלים רוסים

בקטעים נוספים מהיומן שדלפו, נכלל הקטע בו הסביר ביצ'קוב את מניעיו, לאחר שחברתו זרקה אותו מהבית: "היא אמרה שאני נמושה, לא זאב... אני אראה לה מה זה... אולי היא תפסיק להתלונן כשתגלה שאני זאב בודד".

במקרה אחר השבוע, הודיעו הרשויות בעיר ולדיווסטוק, הנמצאת במזרח הרחוק של סיביר, סמוך לגבולות עם צפון קוריאה וסין, כי עצרו אדם בן 35 שהודה כי הרג את אחד מחבריו ואכל את גופו. "הוא הודה כי הרג את הקורבן, בן 41, ב-21 במרץ, לאחר ששתה אלכוהול חזק", נמסר מהרשויות בעיר, על פי דיווח רשת "סקיי ניוז". לאחר מכן, הוא וחבר נוסף אכלו את השאריות". לדבריו, שרידיו האחרונים של הקורבן נמצאו במקרר של הרוצח.

רוסיה "התגאתה" בשנים האחרונות בכמה מקרים של רוצחים קניבלים, חלקם חסרי בית אלכוהוליסטים. המקרה הזכור ביותר הוא ללא ספק זה של אלכסנדר פיצ'ושקין, שנשלח למאסר עולם בשנת 2007 בגין רציחתם ואכילתם של לפחות 48 בני אדם. הוא מעולם לא הביע חרטה על מעשיו, וטען כי "הריגה היא כמו התאהבות". בתקשורת הרוסית נהגו לכנותו "רוצח השח-מט", משום שאמר כי התכוון להרוג 64 בני אדם - אחד לכל משבצת על הלוח. בשנת 2010 היו עוד שני מקרים בולטים: האחד בעיר מורמנסק, שם נעצר צעיר בן 21 שהודה כי הרג ואכל אדם שהכיר באתר היכרויות להומוסקסואלים; והשני בעיר פרם, שם הורשעו שלושה חסרי בית כי הרגו אדם ומכרו את חלקי גופו לדוכן קבאב.

עוד סיפורי קניבליזם מהתקופה האחרונה:
מנחי טלוויזיה הולנדים אכלו זה את בשרו של זה
חשש: תייר גרמני נאכל בידי קניבלים בפולינזיה
רוצח גרמני ששתה את דם קורבנו: "מכור לטעם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully