וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחי טלוויזיה הולנדים אכלו זה את בשרו של זה

בתוכנית חדשה בשם "שפני מעבדה" מתנדבים 2 המנחים לנסות על עצמם דברים שונים לבקשת הקהל. בפרק הבכורה, הוסרה מכל אחד מהם חתיכת בשר בניתוח וטוגנה על ידי שף. הרשת: "זו לא מתיחה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: רשת BNN; תרגום: יצחק סנדרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

כשמדובר בתוכניות טלוויזיה, כנראה שאין דבר נמוך מדי - אחרת, קשה להסביר את התמונות המובאות כאן, שהנפיקה רשת BNN בהולנד. הרשת תשדר מחר (רביעי) את פרק הבכורה של תוכנית חדשה בשם "שפני מעבדה", שבמסגרתה אכלו שני המגישים - ולריו זנו ודניס סטורם - האחד את בשרו של האחר.

מדובר בתוכנית שניתן להגדירה כמעין הכלאה של התוכניות Brainiac ו-Jackass, ובה מתנדבים שני המנחים הצעירים לנסות על עצמם מיני דברים כדי לענות על שאלות ביזאריות של הצופים. במסגרת מהפרק הראשון, התנדבו השניים לעבור ניתוח להסרת שריר קטן מגופם - אותו טיגן עבורם שף מוכר במדינה, לעיני המצלמות.

כל קטעי ההכנות, מהניתוח דרך הבישול ועד רגע לפני הטעימה - כבר פורסמו ביוטיוב ובשידורי הפרומו של הרשת. סטורם בחר להסיר חלק קטן מהלחי השמאלית של הישבן שלו, ואילו לזינו כרתו פיסה זעירה מהבטן. את הנתחים טיגן עבורם השף במחבת משומנת עד למידת עשייה מדיום-רייר, ואז אכלו השניים איש את רעהו - בלי מלח. רגעי האכילה עצמם טרם נחשפו - ומי שרוצה לראות אותם, יצטרך להמתין לשידור הפרק בטלוויזיה, מחר.

ההתרחשות הביזארית תובלה במשפטים בסגנון "זה נראה כמו חתיכה קטנה של בננה מחוברת לבשר", או "אני לוקח קצת משומן הישבן שלך על המזלג שלי, וזה נראה קצת כמו צמיג של אוטו".

ייתכנו "קשיים משפטיים"

בראיון לרשת ABC האמריקנית אמר סטורם כי בעיניו "אין שום דבר מיוחד בבישול בשר אדם", אך הוסיף כי זה בהחלט היה מוזר להביט בעיני חברו, בזמן שהוא אוכל חתיכה מבטנו. לדבריו, "לא הוספנו שום תיבול, לא מלח ולא פלפל, כי רצינו לדעת בדיוק מה הטעם האמיתי". עוד הבהירו כי אין שום סיכוי לפגיעה בבריאותם, כל עוד הבשר עשוי כהלכה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השולחן ערוך באולפן הטלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים טוענים בתוקף כי המעשה היה חוקי לחלוטין, מאחר ושניהם ביצעו את הפעלול מרצונם החופשי. עם זאת, עורך דין המייעץ להפקת התוכנית אמר כי אף על פי שקניבליזם כשלעצמו אינו אסור בחוק בהולנד, המגישים או המנתח שניתח אותם עלולים להיתקל ב"קשיים משפטיים".

"המהות של התוכנית היא להשיב על שאלות טיפשיות בתשובות מאוד פשוטות", סיכם סטורם. "למשל - האם אפשר להתגלח עם קטשופ, או האם אפשר לנהוג בלי לראות. במקרה הזה, רצינו לבדוק מה טעמו של בשר אדם". לדברי סטורם, זה היה שווה את הכאב. "אלה היו בסך הכל כמה סנטימטרים של בשר - ויש לי סיפור טוב לגבי הצלקת".

רשת BNN ידועה זה מכבר בניסיונותיה החוזרים ונשנים לבדוק את גבולות הטעם הטוב - והחוק. בין היתר, שידרה הרשת ב-2007 שעשועון שבו התחרו לכאורה אנשים הזקוקים לתרומת כליה על כלייתה של אשה הסובלת ממחלה סופנית ועומדת למות. אולם עד מהרה התברר כי "החולה הסופנית" היא שחקנית, והתוכנית כולה מבוימת. אולם היום הבהיר דובר של הרשת, תייס ורהיי, כי הפעם, אין מדובר במתיחה: "בתוכנית של תרומת הכליות הייתה לנו נקודה שרצינו להבהיר, אבל כעת אין שום נקודה להבהיר. אם אחרי כל בניית המתח נודיע ש'סתם התלוצצנו', אנחנו ניראה ממש מטומטמים".

עוד על קניבליזם:
חשש: תייר גרמני נאכל בידי קניבלים בפולינזיה
רוצח גרמני ששתה את דם קורבנו: "מכור לטעם"
רוסיה: רצחו אדם ומכרו הגופה לחנות קבבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully