וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: רצחו אדם ומכרו הגופה לחנות קבבים

שלושה חסרי בית חשודים כי רצחו גבר בן 25, ביתרו את גופתו, אכלו ממנה ולאחר מכן מכרו את שאריות בשרו לקיוסק מקומי המתמחה בהכנת קבבים

משטרת רוסיה עצרה אתמול (שבת) שלושה חסרי בית החשודים שאכלו גבר בן 25 אותו הם רצחו, ואף מכרו את בשרו לחנות מקומית המתמחה בהכנת קבבים.

החשדות לגבי השלושה עלו לאחר שחלקי גופה מבותרת נמצאו ליד תחנת אוטובוס בפרברי העיר פרם, כ-1,000 ק"מ מזרחית למוסקבה. שלושה חסרי, שהינם בעלי עבר פלילי, נעצרו בחשד שרצחו בעזרת סכינים ופטיש את הגבר בן ה- 25 לפני שביתרו את גופתו במטרה לאוכלה.

"לאחר ביצוע הרצח, הגופה בותרה למספר חלקים: חלק אחד נאכל, וחלק אחר נמכר לקיוסק שמוכר קבבים ופשטידות", כך סיפרו אתמול חוקרי התובע הכללי במדינה. כרגע, טרם ברור אם חלקים מהבשר נמכרו ללקוחות.

רצח את אימו והכין ממנה מרק ופסטה

רק לפני שלושה ימים קיבל בית המשפט ברוסיה באופן חלקי את טענותיו של סרגיי גברילוב, שרצח את אימו ולאחר מכן ביתר את גופתה והשתמש בה להכנת מאכלים. גברילוב טען בבית המשפט שהסיבה למעשיו היא כי היה רעב. "לא אהבתי את הבשר, הוא היה שמן מדי". אמר לחוקריו לאחר הרצח.

גברילוב, המכור להימורים ושתייה, רצח את האם לאחר שסירבה לתת לו מכספי הפנסיה שלה. הוא היכה אותה בראשה בעזרת לבנה וחנק אותה למוות באמצעות כבל חשמלי. רק לאחר שבועיים בהם שמר את גופתה במרפסת ביתו, נוכח גברילוב לדעת כי כספו אזל, והוא החל לחתוך ממנה נתחים לצורך מאכל.

בית המשפט בדרום רוסיה קיבל באופן חלקי את טענותיו של גברילוב, מובטל בן 27. בית המשפט קבע כי לא השחית במזיד את גופת אימו, אבל הרשיע אותו ברצח וגזר עליו 14 שנות מאסר. העונש קל יותר מהמקובל ברוסיה, מכיוון שהשופט התחשב בווידויו של גברילוב והאמין לטענתו כי הרעב הוא שהניע אותו לבצע את המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully