וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגות: "שברבי לא יראה אור שמש"

במשפחתן של ההרוגות בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה קראו למצות את הדין עם החשוד בדריסה שמעצרו הוארך בעשרה ימים. "הבן אדם הרג שלוש נשים, שיהיה העונש הכי מקסימלי"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, שלומי גבאי; עריכה: יותם בן-דוד

בני משפחתן של ההרוגות בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה הביעו היום (שלישי) שביעות רצון ממעצרו של שושן ברבי, החשוד כי דרס אותן למוות ביום שישי האחרון ונמלט מהמקום. "שמחנו שתפסו אותו, ובשביל זה לקחנו עורך דין והוא יעשה את העבודה שלו. מה שצריך הוא יעשה. יש תחושה של הקלה, שנתפס הרוצח סוף סוף, יותר קל נהיה לי. שלא יראה אור שמש" - כך אמר רודי יגודייב, בנה של סבטלנה יגודייב, שנדרסה למוות יחד עם בתה שושנה וקרובת משפחתן אלכסנדרה רובינוב. "התמונות עולות, הרגעים האחרונים עולים. יום שישי הייתי פה, ראיתי אותן, והכל צף למעלה. יש למשטרה הוכחות, בית משפט. בשביל זה יש עורך דין, הוא יוכיח הכל. אני סמכתי על המשטרה מלכתחילה, ידעתי שהם יעשו את העבודה שלהם כמו שצריך, והם הוכיחו את עצמם, תפסו אותו".

שושן ברבי בהארכת מעצר ,אוגוסט 2012. דרור עינב
ברבי בהארכת מעצרו בבית המשפט, היום/דרור עינב

"שלא יוותרו לו, שיימצו איתו הדין", המשיך יגודייב, "שלא יזלזלו, שלא יהיו עוד מקרים כאלה. אתה כל הזמן שומע מקרים כאלה בחדשות. אני רוצה שכבר יגיע הסוף, די. שתהיה ענישה כמו שצריך, מסודרת בעניינים האלה. מקרה לדוגמא, למען יראו וייראו".

"הבן אדם הרג שלוש נשים, שיהיה העונש הכי מקסימלי. אני לא רוצה הסכמים, שום פשרות מאחורי הגב שלנו", הדגיש יגודייב. "זה לא מחזיר לי לא את אמא שלי, לא את אחותי, לא מחזיר לאחים את האחות. אז אין פה הקלה גדולה. אתה מרגיש הקלה שתפסו אותו, אבל מעבר לזה אין כלום, אין הקלה. הלב עדיין כואב. אם המשפט ימצה איתו את הדין, זה יוכל לעזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"שלא יקרה כזה אסון לאף אחד"

על מי שעזר לפי החשד לברבי להסתתר אמר יגודייב כי הם שותפים לפשע וצריכים גם כן להישפט. "זה סיוע לרוצח, והם צריכים גם לעמוד לדין". יגודייב טען כי אין בו רצון לנקמה: "אני רק רוצה שזה יהיה המקרה האחרון, שלא יקרה כזה אסון לאף אחד. זה מקרה מאוד כואב. שיהיה האסון האחרון, שלא נשמע יותר על תאונות 'פגע וברח' ועל זה שנדרסו אנשים".

מוקדם יותר הוארך מעצרו של ברבי, שנתפס אתמול, בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. "המשטרה יודעת שלא עשיתי את זה", אמר ברבי בכניסה לבית המשפט. "אני משתתף בצער המשפחות, מאחל להם שלא ידעו עוד צער, אבל המשטרה תחקור ותמצא את הנהג ואתם עוד תראיינו אותו. ברחתי כי פחדתי, רצו לפגוע בחיים שלי. כואב לי שזה קרה באוטו שלי". המשטרה מייחסת לו עבירות של הריגה, הפקרה אחרי פגיעה, החזקה או שימוש בסמים לצריכה עצמית, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.

עורך הדין כרמי בוסתנאי, שמייצג את משפחת ההרוגות, אמר: "אדאג לכך שהעניין הזה לא יירד מסדר היום הציבורי, ושהאשם, הנהג העבריין - ימוצה איתו הדין, ולא ניתן למצב שקרה בעבר במקרים דומים, לעשות עסקאות טיעון, בין אם מאחורי גבה של המשפחה".

תאונת פגע וברח בנתניה, אוגוסט 2012. שלומי גבאי
"המצב הזה של זילות חיי אדם כתוצאה ממקרים של נהגים לא אחראים חייב להיפסק". זירת התאונה/שלומי גבאי

"כבר בשלב הזה אני מתכוון לפנות לפרקליט המדינה וליועץ המשפטי לממשלה כדי שיצטרפו להליך בבית המשפט ויהיו מעורבים החל מהשלב של גיבוש כתב האישום, ועד לשלב סופי של פסק הדין שיינתן נגדו, שיהיה פסק דין מרתיע שישים סוף לזילות בחיי אדם ויפה שעה אחת קודם".

לדבריו, לא מדובר במקרה של מה בכך, אלא בעבירה החמורה מכל. "אין שום ספק שמדובר פה ברצח לכל דבר. יש גבול עד כמה אפשר לבוא לקראת נהגים שמזלזלים בחיי אדם, ופה מדובר בנהג שכבר יש לו עבר, והרשויות היו צריכות לשים את ידן עליו מלכתחילה ולא להגיע למצב הזה. אני מקווה שאכן הרשויות המשטרה, הפרקליטות, גורמי האכיפה יפעלו הפעם בנחישות, לא ישחררו אותו למעצר בית עד שלב המשפט, יעצרו אותו עד תום ההליכים, וימצו איתו את הדין - יגישו נגדו כתב אישום באשמה של רצח משולש".

עוד בנושא
ברבי: "משתתף בצער המשפחות אבל זה לא אני"
לאחר המעצר: "ברבי לא משתף פעולה עם חוקריו"
שלושה ימי מרדף: כך לכדה המשטרה את שושן ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully