וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה ברוסיה: כת החזיקה עשרות ילדים מתחת לאדמה

התביעה ברפובליקת טטרסטן הגישה כתב אישום נגד מנהיג כת מוסלמית בן 83. הוא הכריז על עצמו כנביא והורה לאנשיו לגור במבנה תת-קרקעי. חלק מהילדים "מעולם לא ראו אור יום"

הטלוויזיה הרוסית מדווחת כי התביעה ברפובליקת טטרסטן הגישה כתבי אישום נגד ארבעה חברים בכת מוסלמית בדלנית, בגין התעללות מחרידה בעשרות ילדים. לפי פרטים שדלפו לתקשורת המקומית, חברי הכת מואשמים שהחזיקו את הילדים במבניים "דמויי ארונות קבורה" במשך למעלה מעשר שנים.

ערוץ הטלוויזיה הרוסי "וסטי" דיווח אתמול (רביעי) כי אחד הנאשמים הוא מייסד הכת, פייזרחמן סטרוב, בן 83. הוא מואשם ב"הזנחה שרירותית", עבירה הנושאת עד חמש שנות מאסר. השוטרים איתרו את המבנה במסגרת חקירת של כמה מקרים, בהם הותקפו אנשי דת מוסלמים בעיר. בין היתר, סגן המופתי של טטרסטן נרצח לפני שלושה שבועות, אך לא דווח כי למנהיג הכת יש קשר להתנקשות.

חברי כת מוסלמית ברפובליקת טטרסטן, על רקע בית שבו אותרו עשרות ילדים ומבוגרים שהוחזקו בתנאי התעללות. רוסיה, יולי 2012. Nikolay Alexandrov, AP
חבר בכת מחוץ לבית בקאזאן שבו התגלו הילדים/AP, Nikolay Alexandrov

העיתון הרוסי "רוסיסקיה גזטה" דיווח כי מרבית הילדים והנערים פונו לבתי חולים מקומיים והועברו לטיפול רשויות הרווחה. הבית אמור להיהרס.

הכריז על עצמו כ"נביא" אחרי שחזה בקצר באוטובוס

לפי כתב התביעה ולפי דיווחים שונים, באמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת הוא טען שניצוצות שפרצו מכבל של אוטובוס חשמלי היו למעשה התגלות של אלוהים חיים. לאחר מכן הכריז על עצמו כנביא, והורה לשבעים מאמיניו להתנתק מהעולם החיצוני ולעבור להתגורר במבנה תת-קרקעי שנחפש מתחת לבית בפרבר של קאזאן, בירת הרפובליקה המוסלמית ואחת הערים הגדולות ביותר ברוסיה.

רשת BBC דיווחה כי המבנה, שטבעו לא ברור לגמרי, נחפר לעומק שמונה קומות. שוטרים איתרו בו 27 ילדים ונערים לצד 38 מבוגרים שחיו בו. בתקשורת המקומית דווח כי חלק מהילדים "לא ראו אור יום בחייהם".

(עדכון ראשון: 22:10, 08.08.12)

מקרים אחרים של התעללות מהעת האחרונה
ארה"ב: בת 10 במשקל 14 ק"ג נמצאה כלואה בארון
טקסס: האב שהרג את האנס של בתו לא יועמד לדין
ארה"ב: הורים כלאו בן 11 לחודשים, והוא מת מרעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully