וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 10 במשקל 14 ק"ג נמצאה כלואה בארון

שוטרים שהוזעקו לבית בקנזס-סיטי נחרדו לגלות את הילדה מתבוססת בצרכיה, כשהיא סובלת מתת-תזונה. השכנים טענו כי לא הבחינו בדבר חריג בהתנהגות האם שנעצרה

תושבת קנזס-סיטי שבמדינת קנזס, ארצות הברית, נעצרה אתמול (שבת) לאחר ששוטרים שהוזעקו לביתה מצאו את בתה, בת 10, כלואה בארון כשהיא שוקלת 14 קילוגרמים בלבד - כך דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית. הילדה פונתה לבית חולים מקומי על ידי השוטרים, שהגיעו למקום בעקבות מידע שהתקבל ב"קו חם" לדיווח על התעללויות בילדים. גורמים המטפלים במקרה מטעם הרשויות דיווחו כי הילדה העלתה שלושה קילוגרמים בלבד משנת 2006 והיא סובלת מתת-תזונה ומנגעים בעור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שקטה מאוד". האם ג'קול פרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהשוטרים הגיעו לבית, סיפרו להם השכנים כי האם, ג'קול פרינס, בת 29, עזבה את המקום כ-20 דקות קודם לכן עם שתי ילדות שנראו במצב בריאותי תקין. השוטרים נכנסו לבית ונחרדו לגלות כי הילדה התבוססה בצרכיה בתוך הארון. היא סיפרה לשוטרים כי היא נענשה על כך שלכלכה את עצמה ונאסר עליה לאכול ארוחת בוקר.

צפו בדיווח על מעצר האם ברשת פוקס ניוז

בבית החולים סיפרה הילדה לחוקרים כי היא איננה רוצה לחזור לביתה, כי אמה נהגה להעניש אותה ושהיא לא זכתה לאכול בכל יום. היא סיפרה עוד שאמה מכה אותה כיוון שהיא לא מצליחה לשלוט על צרכיה.

החבר של האם: לא ראיתי את הילדה שנה

קימברלי קלי, אחת משכנותיה של פרינס סיפרה כי הילדה "לא נראית כמו ילדה בת 10. היא הייתה מלוכלכת וסבלה מתת-תזונה". היא הוסיפה כי לא הייתה לה סיבה לחשוד שיש משהו לא כשורה בהתנהלותה של האם. לדבריה, "היא מאוד שקטה. יש לה שתי בנות נוספות שנראו בסדר גמור. מאוד נקיות. הן הסתובבו כל היום מחוץ לבית". הרשויות העבירו את שתי הבנות הנוספות למשמורת.

בן זוגה של פרינס, שאינו אביה של הילדה בת ה-10, אמר כי הוא לא ראה את הילדה במשך כשנה. כששאל את חברתו לגביה, היא אמרה לו כי היא שוהה עם דודתה או שהיא בחדרה כי נענשה. החבר טען כי היה "עושה משהו בנידון אם היה יודע כי הילדה כלואה בארון".

משרד התובע המחוזי הודיע כי פרינס לא הסבירה בחקירתה מדוע כלאה את הבת בארון. היא חשודה בתקיפה מדרגה ראשונה, התעללות בילד וסיכון ילד.

התעללות בילדים - מקרים נוספים:
טקסס: האב שהרג את האנס של בתו לא יועמד לדין
ארה"ב: היכה למוות באגרופים אדם שאנס את בתו
ארה"ב: הורים כלאו בן 11 לחודשים, והוא מת מרעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully