וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הורים כלאו בן 11 לחודשים, והוא מת מרעב

בחקירתם במשטרת דאלאס הודו ארון ואליזבת רמזי כי כלאו את ג'ונתן בן ה-11 בחדרו כעונש על התנהגות אלימה, ובמשך חודשים סיפקו לו רק לחם ומים עד שמשקלו ירד בשליש, והוא מת

מקרה מזעזע של התעללות בילד בידי הוריו בארצות הברית: ג'ונתן רמזי בן ה-11 מהעיר דאלאס שבמדינת טקסס הדרומית מת מרעב לאחר שאביו ואמו החוקרת כלאו אותו בחדרו והאכילו אותו במשך חודשים ארוכים כמעט אך ורק בלחם ובמים. כך אישרו הבוקר (שני) גורמי משטרה בעיר לרשת "פוקס ניוז", לאחר מעצרם של בני הזוג.

החיפושים אחר רמזי החלו ביום שישי האחרון לאחר שסבו התלונן כי לא ראה אותו לפחות תשעה חודשים. שוטרים שתחקרו את הורי הילד נתקלו בתשובות סותרות, שהביאו אותם למסקנה כי הילד כנראה מת. השניים נשברו לבסוף בחקירה, והודו כי הילד אכן מת במהלך הקיץ האחרון מרעב, לאחר שהורעב על ידם במשך חודשים, כעונש על התנהגותו הרעה.

האב ארון רמזי, ששירת בצבא בעברו, סיפר בחקירתו - כך על פי העיתון "דאלאס מורנינג ניוז" - כי בנו החל להתנהג "בצורה אלימה" בשנה שעברה, ובמסגרת זאת אף נתן אגרוף לאמו החורגת בבטנה כשהייתה בהריון, וגרם לה להפיל את עוברה. בעקבות זאת, כלא אותו בחדרו כעונש לפני שנה בערך, והחל להאכיל אותו ב"מנות קרב" שכללו לחם, מים ולעתים חלב.

הגופה הושלכה ביער

בין כליאתו בחודש מרץ למותו בסביבות חודש אוגוסט ירד בהדרגה משקלו של הילד מ-40 ק"ג לכ-26 ק"ג. האם החורגת אליזבת הודתה בחקירתה כי "הוא נראה כמו הילדים האלה מהתשדירים מאפריקה", והוסיפה כי "הוא היה כה חלש עד שלא יכל ללכת".

האב סיפר עוד כי באחד מימי אוגוסט שעבר מצא את הילד ללא רוח חיים על רצפת חדרו. הוא שטף אותה, הכניס אותה לשק שינה והשליך אותה במקלט של בניין נטוש סמוך. בהמשך, לדבריו, העתיק את הגופה משם והשליך אותה ביער סמוך - שם ערכה אתמול המשטרה חיפושים נרחבים, אולם גופתו של הילד טרם אותרה.

אמו הביולוגית של ג'ונתן חיה במדינת ניו מקסיקו, שם הודיעה לה המשטרה על מות בנה. היא סיפרה לשוטרים כי גם היא התקשתה לקבל בשנה האחרונה תשובות ברורות מבעלה לשעבר לגבי מקום הימצאו של הילד. "בכל פעם שהתקשרה אליו", סיפרו במשטרה, "הוא היה נותן לה תירוץ אחר".

התעללות בילדים - עוד מקרים קשים:
אישום: היכה למוות בתו התינוקת כי הכעיסה אותו
מורשע ראשון בבית הדין בהאג: מנהיג מיליציה שגייס ילדים
ארה"ב: בת 9 אולצה לרוץ ללא הפסקה - התמוטטה ומתה
מורה בארה"ב צילם ילדים כפותים, חשוד בהתעללות
"תסמונת התינוק המנוער": 20 פעוטות מתים מדי שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully