וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: היכה למוות בתו התינוקת כי הכעיסה אותו

רמי שני

26.3.2012 / 15:46

תושב שגב שלום מואשם כי הרג את בתו בת השנה ושלושה חודשים בסדרת מהלומות, חלקן בראשה, בחודש שעבר. בחקירתו טען כי ניסה לזכות בתשומת ליבה ו"היכה אותה קלות"

כתב אישום חמור הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד, ניסים באשיר, תושב שגב שלום בגין הריגת בתו עפעף, בת השנה ושלושה חודשים. על פי כתב האישום, הכה האב, בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, את בתו מספר פעמים, ככל הנראה בשל התנהגותה שהכעיסה אותו.

כתב האישום מייחס לו מלבד עבירות של הריגה, גם עבירות של התעללות בקטין חסר ישע וניסיון הדחה בחקירה. לצד כתב האישום, הגישה המשטרה גם בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מפרטי כתב האישום עולה כי בסוף החודש שעבר, הוכתה הילדה באופן קשה מאוד בידי אביה לפני ששכבה לישון. הוא אף לא חסך מהלומות מראשה של הפעוטה. בשעות הבוקר הבחינו ההורים כי היא נמצאת במצוקה ואינה מגיבה. הם הביאו אותה במהירות לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה.

"האב הכחיש כי הוא פגע בה פגיעות שגרמו למותה"

הודעה על האירוע נמסרה למשטרה, לאחר שגופת הפעוטה הועברה לבדיקת נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית. תוצאות נתיחת הגופה הצביעו על חשד שהמוות נגרם בשל חבלה.

מפקד משטרת הנגב, תת ניצב פרץ עמר, הטיל את חקירת האירוע על ימ"ר נגב. צוות חוקרים החל לבחון את האירוע ועצר את האב בתוך מספר ימים. "האב הכחיש כי הוא פגע בה פגיעות שגרמו למותה", סיפרה רב פקד מזל אסטרחן, שעמדה בראש צוות החוקרים. "הוא אמר, כי הוא ניסה לזכות בתשומת ליבה ומשלא זכה לכך, 'היכה אותה קלות' כהגדרתו. הוא טען, שלא מדובר במשהו שהיה יכול להביא למותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully