וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: בן 17 דקר שמונה למוות לאחר שרב עם חברתו

הפשיעה האלימה במדינת-הענק נמצאת במגמת עלייה - כפי שמשתקף באירוע בעיר הצפון-מזרחית יונג-לינג. הנער רצח שניים מבני משפחתה של הנערה, נמלט ורצח שישה בני אדם נוספים

לסין יש "ג'וקר" משלה: נער בן 17 רצח בדקירות סכין שמונה בני אדם ופצע חמישה נוספים במחוז לייאו-נינג שבצפון-מזרח המדינה, בהתקף זעם לאחר ריב עם בת זוגו - כך מדווחים היום (חמישי) כלי התקשורת הממלכתיים במדינה, בהם סוכנות הידיעות "שינחואה" והעיתון "ליגל דיילי".

לפי הדיווחים, הנער, תושב העיר פו-שון שנמסר לפרסום רק שם משפחתו - לי - רצח במהלך הלילה שניים מבני משפחתה של הנערה בעיר מגוריה של הנערה, יונג-לינג. לאחר מכן נמלט מהמקום, רצח בדקירות עוד שישה אנשים ופצע עוד חמישה, לפני שנלכד בשעת מעשה. המשטרה המקומית לא מסרה עד כה פרטים נוספים על המקרה, וסירבה להגיב לפניות סוכנויות הידיעות.

פשיעה אלימה הפכה נפוצה יותר ויותר בסין בשנים האחרונות - מגמה המיוחסת בין היתר לצמיחה הכלכלית הדרמטית בשלושת העשורים האחרונים, שהביאה לגידול משמעותי בפערים בין עשירים לעניים. לפי דיווח סוכנות הידיעות הצרפתית, מחקרים מראים גם כי בתקופה זו חל זינוק בשכיחותן של הפרעות נפשיות במדינה, המיוחס לקשיי ההסתגלות לקצב החיים הגובר ולהיעלמותן של מערכות הסעד מהתקופה הסוציאליסטית.

זכורה במיוחד מהשנים האחרונות סדרת מעשי דקירה של ילדים בבתי ספר ברחבי המדינה במהלך שנת 2010, בה נהרגו כ-20 ילדים ונפצעו 50. במאי של אותה שנה נידון למוות מובטל שהודה בחלק מהמעשים, אולם הדקירות נמשכו גם לאחר מכן. הרשויות הסיניות, מכל מקום, מקפידות להדגיש ששיעור מעשי הרצח עדיין נמוך יותר בסין מאשר ברוב מדינות המערב.

לקריאה נוספת:
בגלל גל הדקירות: ילדי סין לומדים קונג פו
2 הרוגים במטוס בסין: חטיפה או ריב על מושבים?
זעזוע בסין: פעוטה נדרסה, עוברי אורח התעלמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully