וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין לא מרחמים על ילדי הגן

שבעה פעוטות ושתי נשים נרצחו אתמול בגן ילדים בסין, ובכך הגיע לעשרות מניין הנרצחים במוסדות חינוך שונים ברחבי המדינה. המשטרה תגברה את האבטחה על הילדים ומנסה למנוע את הרצח הבא

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

אירוע הדקירה בגן הילדים בסין, בו נהרגו אתמול (רביעי) שבעה ילדים ושני מבוגרים, הותיר את תושבי העיר הנזונג שבצפון מערב המדינה המומים ומודאגים. אתמול הופיע וו הואנינג בגן וקיצץ בסכין קצבים חמישה בנים, שתי בנות וכן אישה ואמה בת ה-80. היה זה אירוע הדקירה אחרון בסדרה של מקרים דומים בחודשים האחרונים. לאחר המקרה חזר וו ,48, לביתו והתאבד. כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית.

וו היה בעל הבניין בן שתי הקומות בו נמצא הגן. על פי דיווחים, בחודש שעבר הוא ביקש ממפעילי הגן לפנותו עם סיום חוזה השכירות, אך מפעיליו סירבו.

המקרה הוא מכה קשה לממשל הסיני, שהבטיח להגן על בתי הספר והגנים ולהילחם בתופעה. גורמי ממשל קוראים לרשויות להפגין כוח כדי למנוע התקפות נוספות. כלי תקשורת במדינה דיווחו היום כי במספר בתי ספר הופיעו שוטרים עם תת-מקלע כדי להגן על התלמידים.

מאז מרץ התרחשו שישה אירועי דקירה בגני ילדים ובתי ספר יסודיים ברחבי סין, במסגרתם נהרגו עשרות ילדים ומבוגרים. כלי הנשק הוא בדרך כלל סכין או גרזן, מכיוון שבסין יש הגבלות קשות על החזקת נשק חם. במקרה כזה, ילדים קטנים והמורים שלהם הם בדרך כלל מטרה קלה ונוחה. ברחבי המדינה נשמעים קולות המביעים דאגה מההשפעה של הרחבת הפערים החברתיים במדינה כתוצאה מהגידול הכלכלי המהיר, וכן מחוסר הטיפול באנשים הלוקים במחלות נפש.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully