וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: התמיכה הציבורית בנתניהו - בשפל חסר תקדים

מסקר בעיתון "הארץ" עולה כי רק 31% מהישראלים מרוצים מתפקודו של ראש הממשלה - שפל של כל הזמנים. גם שטייניץ צולל: מעל שני שלישים אמרו כי תפקודו כשר אינו משביע רצון

שיעור התמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, הדרדר לשפל חסר תקדים - כך עולה מסקר המתפרסם הבוקר (חמישי) בעיתון "הארץ". בעיתון מסבירים כי התסכול הציבורי מתניהו נובע מהגזירות הכלכליות שהוטלו על אזרחי המדינה, מפרישתה של סיעת קדימה מהממשלה, מכישלון המגעים לגיבוש חוק גיוס חדש ומהתייצבותו של נתניהו לצד החרדים.

הסקר משקף ירידה מתמשכת בתמיכה הציבורית בראש הממשלה: בסקר הקודם שפרסם עיתון "הארץ", בשמונה ביולי – לפני פחות מחודש - איבד נתניהו 11% בתמיכה בו ביחס לסקר הקודם.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו. Sebastian Scheiner, GettyImages
התמיכה ברה"מ - הנמוכה ביותר מאז ראשית כהונתו/GettyImages, Sebastian Scheiner

מהסקר עולה ממנו שרק 31% מהציבור מרוצים מתפקודו של בנימין נתניהו כראש ממשלה, ו-60% מביעים אי-שביעות רצון מהאופן שבו הוא מתנהל. מאז תחילת כהונתו של נתניהו, הנתון הנמוך ביותר של אי-שביעות רצון ממנו בסקרים שהתפרסמו בעיתון "הארץ" היה 54%. לפי הפרסום הבוקר בעיתון, שיא התמיכה הציבורית בראש הממשלה היה אחרי שחרורו של החייל השבוי גלעד שליט, ואחרי כיבוי השריפה בכרמל.

הסקר משקף גם ביקורת נוקבת על תפקודו של שר האוצר, יובל שטייניץ: יותר משני שלישים מהנשאלים - 67% מהם - אמרו שהם אינם שבעים רצון מתפקודו של שטייניץ, לעומת 19% בלבד שאמרו שהם שבעים רצון ממנו. הסקר נערך באמצע השבוע על ידי חברת "דיאלוג" בפיקוחו של פרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל אביב, ונתוניו המלאים יפורסמו מחר.

לקריאה נוספת
אחרי השריפה בכרמל - הציבור חושש אבל מחזק את נתניהו
סקר בחודש אפריל: מופז וקדימה מתרסקים, הליכוד ממריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully