וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתנין טרף את ידו: הואשם בהאכלה לא חוקית

קפטן וואלס וות'רהולט בן ה-63 ניסה להרשים תיירים שלקח בסירתו לסיור בביצות האוורגליידס בפלורידה, ונופף בדג מעל התנין - שלא הסתפק רק בו. אחרי חקירה בת חודש, הוא נעצר

הסיפור הזה לא יכול היה להיגמר גרוע יותר עבור וואלס וות'רהולט: לא רק שתנין רעב תלש את ידו של הקפטן בן ה-63 מפלורידה וטרף אותה - כעת הוא עצמו גם עומד לדין בגין המקרה, שהתרחש בחודש שעבר בסירתו, בלב ביצות האוורגליידס. העבירה: האכלה לא חוקית של תנין.

למען הסר ספק, וות'רהולט אינו מואשם בהאכלה לא חוקית בגלל היד שהתנין אכל (זו אכן יכולה להיחשב כתאונה מצערת), אלא בגלל הדג השמן שהשתלשל מאותה יד, שהיה אמור לנחות בלועו של הזוחל הטורף. אלא שוות'הורט ביש המזל כנראה חישב לא נכון את גובהו מעל פני המים, או את יכולת הניתור של התנין - שהוסיף לסעודה גם קינוח.

האכלת תנינים בטבע היא עבירה פלילית בפלורידה, שעונשה קנס של 500 דולרים, והיא עשויה להוביל גם לעונש מאסר. הסיבה העיקרית לאיסור: כשתנינים מתרגלים לקבל את מזונם מבני האדם, הם מפסיקים לפחד מהם, ויכולים להפוך תוקפניים הרבה יותר.

היד נמצאה בקיבת התנין - אך היה מאוחר לחברה

המקרה, עליו דיווח בסוף השבוע העיתון המקומי "פורט מאיירס ניוז-פרס", התרחש ב-12 ביוני. קפטן וות'רהולט, מדריך תיירים, לקח בסירתו משפחה ממדינת אינדיאנה והוביל אותה לעומק הביצות. במהלך המסע, נתקלה החבורה בתנין שאורכו כשלושה מטרים, וזה תלש את ידו של הקפטן, מעל הפרק.

האזינו: שיחת החירום בה דווח על המקרה

זמן קצר אחרי האירוע, פתחה רשות ההגנה על חיות הבר של פלורידה בחקירה לבירור נסיבותיו, בעקבות דיווחים על התנהלות לא תקינה של הקפטן. סוכנות AP אף דיווחה כי לטענת התיירים, הוא החזיק את ידו עם הדג ממש סמוך לפני המים.

עם סיום החקירה הוחלט לעצור את וות'רהולט - והוא אכן נעצר ביום שישי האחרון, ובהמשך שוחרר בערבות של 1,000 דולרים. משפטו יימשך ב-22 באוגוסט. אשר לתנין - הוא אותר על ידי פקחי הרשות, שהרגו אותו. בתוך קיבתו נמצאה כף ידו של וות'רהולט - אך מצבה כבר לא איפשר את איחויה עם שאר היד.

לקריאה נוספת:
מקרה נוסף בפלורידה, רק לפני חודש: תנין תלש ידו של נער
זה לא הגיל, זה הקרוקודיל: בן 70 סורס בידי תנין
זוועה באינדונזיה: תנין טרף ילדה לעיני אביה
היפנים מצאו פתרון לשיפור חיי המין של האליגטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully