וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה הקרוקודיל: בן 70 סורס בידי תנין

תקיפה בדם קר: פנסיונר תושב זימבבואה הותקף על ידי תנין כשניסה לחצות נהר, והצליח להימלט בזכות מזון שנשא איתו. לרוע המזל, אשכיו נשארו מאחור. "הוא קרע אותם לגזרים"

ג'ונה מטורור, פנסיונר בן 70 מזימבבואה, נלחם פנים מול פנים עם תנין וניצל בנס - אך לא לפני שהזוחל הענק קרע לגזרים את אשכיו - כך דווח השבוע בעיתון "סאן" הבריטי.

מטורור, אב לארבעה, הותקף על ידי התנין כאשר ניסה לחצות נהר, בעודו נושא ארגז ובו עגבניות. לפני שנכנס לנהר, הפנסיונר פשט כהרגלו את מכנסיו, שהכילו את כספו ומסמכיו המזהים. כאשר נכנס למים, התברר לו במהרה כי על אף שכבר חצה את הנהר פעמים רבות בעבר, הפעם משהו לא היה כשורה.

"הגעתי כמעט לאמצע הנהר כשהותקפתי", תיאר מטורור בראיון לעיתון, "התנין נגס בישבני, ולאחר מכן פנה לעבר האזור המוצנע וקרע את אשכיי לגזרים". מטורור ממשיך ומתאר כיצד תקף אותו הזוחל בדם קר. "כשהבנתי שהתנין עומד לסרס אותי, דחפתי את היד שלי לפיו כדי לנסות לחנוק אותו", אמר. "התנין לעס את הזרוע שלי. יכולתי לשמוע את העצמות נשברות".

תנין. Johan Swanepoel, ShutterStock
התנין קרע לגזרים את אשכיו של הפנסיונר/ShutterStock, Johan Swanepoel

כשנדמה היה שהקרב אבוד, שמט מטורור את ארגז העגבניות שנשא על ראשו – מעשה שמאוחר יותר התברר כי הציל את חייו. "כשהפלתי את הקופסה לנהר היא השמיעה רעש", סיפר מטורור, "באותו רגע התנין שחרר את אחיזתו ביד שלי וזינק לעבר מקור הקול".

שבריר השנייה בו הוסחה דעתו של התנין האנין הספיק לקשיש רב התושייה כדי להימלט, והוא שחה לגדה השנייה של הנהר בשארית כוחותיו. מטורור, מדמם ועירום כביום היוולדו לאחר שהתנין קרע ממנו את בגדיו, רץ לבית מגורים בקרבת מקום בבקשה לעזרה. הוא הובהל למרפאה מקומית לטיפול ראשוני, ולאחר מכך הועבר לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

זהו המקרה האחרון והחריג ביותר בשורה של מספר מקרי תקיפות תנין בזימבבואה, שרובן הסתיימו במות הקורבן. הזוחל הרצחני נפוץ במיוחד במקווי מים מתוקים ברחבי אפריקה, ולרוב הוא אורב לקורבנותיו מתחת לפני המים.

עוד בנושא:
זוועה באינדונזיה: תנין טרף ילדה לעיני אביה
קיבל ביס: שיכור ניסה לרכוב על תנין וננגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully