וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בפלורידה: תנין תלש ידו של נער שרחץ בנהר

קיילב לנגדייל בן ה-17 נאלץ להקריב את ידו כדי להינצל ממלתעות התנין. "הוא ידע שעליו לבחור בין לאבד את חייו לבין לאבד את הזרוע", סיפרה דודתו

קיילב לנגדייל, נער בן 17 מפלורידה שבארה"ב, תכנן לטבול עם חבריו במי הנהר שבעיר מור-הייבן, אבל הוא לא תיאר שיצטרך לשלם על כך מחיר כבד – בגופו.

בזמן שהוא וחבריו רחצו בנהר, בשל גל החום הכבד הפוקד את האזור כולו, תנין ששחה במים הקרירים זינק לעברו והתנפל עליו. חבריו של לנגדייל, שהבחינו בו משפת הנהר, ניסו להזהיר אותו, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

"התנין צלל לתוך המים וקיילב איתו. הוא תפס את התנין מתחת ללסת התחתונה שלו והצליח במשך כמה שניות לשלוט במצב", סיפרה לרשת ABC לה-דוואן הייאס, דודתו של לנגדייל. לרוע מזלו, התנין הכה בגבו עם זנבו והנער איבד את האחיזה.

לדברי הייאס, אחיינה סיפר לה שבאותו רגע היה עליו לקבל החלטה גורלית, שכנראה הצילה את חייו. "הוא אמר לעצמו שעליו לבחור בין לאבד את חייו לבין לאבד את הזרוע שלו", סיפרה הדודה. התנין, שלושה מטרים אורכו, נעל את לסתותיו סביב זרועו של לנגדייל בזמן שהנער הדף את גופו בחוזקו מהמים עם רגליו, עד שידו נתלשה.

צפו בראיון עם הנער

הנער שחה אל גדת הנער, אלה המקום בו חבריו ההמומים עמדו. הוא הצליח לעלות לגדה בכוחות עצמו וצעק לחברים שיזעיקו עזרה. "הוא לחץ עם רגליו על אזור הקטיעה ביד והמתין לפרמדיקים שיגיעו", סיפרה הדודה, והוסיפה: "כשאמו הגיעה למקום, הפרמדיקים עצרו אותה ואמרו לה 'הוא בסדר, הוא אפילו מתלוצץ, אבל הוא איבד חלק מזרועו".

לנגדייל פונה לבית חולים מקומי, ועבר ניתוח בידו, לא לפני שביקש מדודתו לצלם אותו ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק שלו. הדודה סירבה לבקשה, אך לנגדייל התעקש. "אני רוצה להראות לכולם שאני בסדר ועדיין יכול לנהוג בסירה שלי", אמר.

אנשי שמורות הטבע והחי בפלורידה שהוזעקו למקום איתרו את התנין והרגו אותו. את הגדם שמצאו בפיו הם העבירו לבית החולים שבו אושפז לנגדייל, אך כיוון שזמן רב מדי עבר מרגע הקטיעה, לא ניתן היה לחבר את הגדם ליד.

לקריאה נוספת
זה לא הגיל, זה הקרוקודיל: בן 70 סורס בידי תנין
זוועה באינדונזיה: תנין טרף ילדה לעיני אביה
מהלומות במצולות: צוללן אוסטרלי הביס כריש רעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully