וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נערים מתעללים בילד שחור בדרך לבית הספר

וירג'יניה: סקואן הוסקינס בן ה-10 עבר התעללות משפילה באוטובוס משני נערים - שכללה קריאות גזעניות וצריבת עורו באמצעות סיגריה. אמו: "הוא נותר עם כוויות פיזיות ונפשיות"

הדיווח המלא על אודות המקרה ב-WEST-TV

גזענות בארצות הברית של המאה ה-21: בסרטון שפרסם אמש (שלישי) הצהובון הבריטי "דיילי מייל" נראה ילד בן 10 חווה התעללות קשה משני נערים בני 15 בדרכו לבית הספר באוטובוס, במדינת וירג'יניה. במהלך הסרטון, שצולם בחודש מאי אשתקד, תועדו הנערים כשהם מכנים בשמות את סקואן הסקינס בן ה-10, זורקים לעברו השמצות גזעניות ומיניות ואף צורבים את עורו באמצעות סיגריה בוערת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא הגיע לו". סקואן הסקינס ואמו, רוקסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון, נשמע הסקינס הקטן כשהוא מתחנן בפני הנערים לחדול ממעשיהם, אך הם צועקים לעברו "שב וסתום את הפה" – תוך כדי שהם מטפסים על המושבים על מנת להגיע אליו. שני הנערים הורשעו בתקיפה ואמו של הילד אף הגישה תלונה נגד רשת בתי הספר בה הוא מתחנך, וממתינה לתאריך לתחילת המשפט. נהגת האוטובוס, ננסי דיוויס, זוכתה מאשמה של הזנחת ילד לפני מספר חודשים.

האם, רוקסן הסקינס, פרסמה את הסרטון - שאורכו המלא 40 דקות - במסיבת עיתונאים ביום שישי. "רציתי שההורים יהיו מודעים", הסבירה בראיון ל-WEST-TV. "כשאני מדברת, אני מדברת עבור כל הילדים. אך לרוע המזל, זה אירע לבן שלי – ואני רוצה שההורים יהיו מודעים למה שקורה במערכת החינוך". לדבריה, לבנה ישנם "צרכים מיוחדים וזה לא הגיע לו". "הוא היה זכאי לנסיעה בטוחה כמו כל ילד אחר ונותר עם כוויות פיזיות ונפשיות בעקבות החוויה הקשה שעבר", הוסיפה האם שטענה כי בנה ממשיך לסבול מהפרעה פוסט-טראומטית ומטופל בעקביות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully