וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוגית אישרה חופשה לפדופיל - והתאבדה כשתקף שוב

פסיכולוגית מבריטניה אישרה חופשה קצרה לפדופיל שבילה 23 שנה בהסגר. שעות ספורות ללא השגחה הספיקו לו כדי להתעלל באופן מחריד בבן 10. "היא לא יכלה לחיות עם ההחלטה שלקחה"

ליסה דריסקוט, פסיכולוגית קלינית מבריטניה, הייתה חברה בצוות שאישר חופשה קצרה ללא השגחה לשון טודור, פדופיל מורשע שבילה 23 שנים במוסדות פסיכיאטריים. מספר שעות ללא השגחה הספיקו לטודור כדי לפתות ילד בן 10 ששיחק בפארק הסמוך לביתו, להוביל אותו ליער סמוך ולהתעלל בו מינית באופן מחריד תוך איומים על חייו, אם רק יעז לספר על כך למישהו. כשנודע הדבר לד"ר דריסקוט - היא לא יכלה לשאת את האשמה, ושמה קץ לחייה.

רצף האירועים התרחש בחודש יולי בשנה שעברה, וכעת, מחקירת נסיבות מותה של דריסקוט בת ה-33, עולה כי "היא לא יכלה לחיות עם החלטתה" והייתה "אובססיבית לחלקה בפשע", על אף שלא הכריעה בסוגיית השחרור לבדה.

"הבן שלי מת ביום התקיפה, הוא ילד שונה לגמרי"

גופתה נמצאה שבועיים לאחר מכן, ב-3 באוגוסט, במכונית שנשרפה כליל, לא לפני שדריסקוט עצמה נשרפה בה בעודה בחיים. לדברי המשטרה, היא עצרה את רכבה במחוז דרבישייר שבמזרח אנגליה ונטלה כמות גבוהה של משככי כאבים, אולם סיבת המוות הייתה שאיפת עשן ושריפה. למחרת הובא טודור בפני שופט, והודה בתקיפה.

"היא האשימה את עצמה שוב ושוב, טענה שהיא לא מסוגלת לחיות עם מה שעשתה ושהיא רוצה לישון ולא להתעורר", אמר בן זוגה של דריסקוט, אנדרו ויטל. פרטי החקירה מוסיפים עוד כי היא החלה להתנהג ב"אופן לא יציב, והייתה שקטה, מסוגרת ובמצב מצוקה". בני משפחתה של דריסקוט מסרבים להגיב בתקשורת הבריטית עד היום.

אביו של הילד שהותקף אמר לאחר הדיון האחרון בבית המשפט כי מדובר ב"טרגדיה כפולה", שכן "הרופאה מתה ובני הותקף". לדבריו, "הבן שלי מת באותו היום. הוא ילד שונה לגמרי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully