וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מאסר לפקיסטנים שהפכו נערות לשפחות מין

עונשים כבדים נגזרו על תשעה גברים מאזור מנצ'סטר שהפעילו רשת של ניצול נערות, בהן בנות 13 - שסוממו וחלקן נאנסו באלימות. אחת מהן אולצה לשכב עם 20 גברים בלילה

עונשי מאסר ממושכים, בין 19 לארבע שנות מאסר, נגזרו היום (רביעי) בבית משפט בליברפול שבצפון אנגליה על תשעה גברים תושבי אזור מנצ'סטר, שמונה מהם ממוצא פקיסטני ואחד אפגני, שהורשעו אתמול בשורת עבירות הקשורות לרשת של סחר והתעללות בנערות, הצעירות שבהן בנות 13 בלבד, ששימשו כשפחות מין. הדיון היום נערך תחת אבטחה משטרתית כבדה, מחשש להפגנות של פעילי ימין קיצוני נגד הנאשמים, שכולם כאמור מהגרים. הנערות, לעומת זאת, היו כולן "מקומיות".

שמונה מתוך תשעה נאשמים ממוצא פקיסטני שנעצרו במנצ'סטר והורשעו בהפיכת נערות צעירות לשפחות מין, מאי 2012. / Greater Manchester Police, AP
נפגשו במסעדות ו"העבירו" את הבנות מהאחד לאחר. שמונה מתוך תשעת המורשעים/AP, / Greater Manchester Police

במסגרת הפרטים המזעזעים שנחשפו בפרשה, התברר בין היתר כי נערה אחת, בת 13, נכנסה להריון בעקבות המעשים, ואולצה להפיל. נערה אחרת נאלצה לקיים יחסי מין עם 20 גברים בלילה אחד. ברבים מהמקרים, סוממו הנערות או טושטשו באמצעות אלכוהול בכמות גדולה. רבים מהמעשים התרחשו במהלך מפגשים חברתיים בין הגברים במסעדות, שבמהלכם "העבירו" את הבנות מהאחד לאחר.

"נרדפים בשל מוצאכם? שטויות"

"חלק מהנערות נאנסו באלימות וברשעות", קבע השופט ג'רלד קליפטון בהכרעת הדין. בפנייה לנאשמים עצמם, הוסיף: "כל אחד מכם התייחס לקורבנות כאילו הן רכוש חסר ערך ללא טיפת כבוד. אחת הסיבות לכך, הייתה שהנערות לא היו חלק מהקהילה שלכם ומהדת שלכם. כמה מכם טענו בחקירה כי אתם נרדפים בשל המוצא שלכם. אלו שטויות. הגורם היחיד שהביא אתכם לכאן הוא תאוות הבשר ותאוות הבצע שלכם".

העונש הכבד ביותר, 19 שנות מאסר, נגזר על אדם בן 59 שזהותו לא פורסמה, והוגדר כמנהיג הרשת. הוא הורשע בקשירת קשר, בשני מעשי אונס, בשורת מעשי תקיפה מינית ובסחר בנשים למטרות ניצול מיני. כמו כל הנאשמים, גם הוא הורשע בעבירה של קיום יחסי מין עם קטין מתחת לגיל 16. הוא עצמו לא נכח בהקראת גזר הדין משום שהורחק מבית המשפט במהלך הדיונים, לאחר שהשתולל וכינה את השופט "ממזר גזען". בין יתר המורשעים, רובם נשואים והורים לילדים, ניתן להזכיר גם נהג מונית, עובד מסעדה - ומורה ללימודי דת במסגד. אותו מורה, לפי סעיפי האישום, שאל את הנערה בת ה-15 ששכר אם "יש לה חברות צעירות יותר".

לקריאה נוספת:
סחר בנשים בספרד: ברקוד קועקע על צעירה שסורסרה
ישראל, השנה: הבריחו מאות נשים והורשעו בסחר
לא רק אונס ומכות: קורבנות הסחר בנשים חוששות גם מגירוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully