וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחר בנשים בספרד: ברקוד קועקע על צעירה שסורסרה

משטרת מדריד עצרה 22 חשודים בשידול לזנות לאחר שמדירה בעיר חולצה צעירה בת 19 שהוחזקה שם בניגוד לרצונה. לפי החשד, הם הצליפו בה, קשרו אותה לרדיאטור וגילחו את שערה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הביטוי "להתייחס לנשים כמו לחפצים" מקבל משמעות חדשה ומצמררת: המשטרה בספרד חילצה אתמול (שבת) מדירה במדריד צעירה בת 19 שסורסרה לזנות. השוטרים שאיתרו אותה נחרדו לגלות על כף ידה קעקוע של ברקוד, לצד הסכום - 2,000 יורו.

במסגרת החקירה עצרה המשטרה 22 בני אדם בחשד לשידול לזנות ואלימות, וקעקוע הברקוד כסימן לבעלות. לפי הצהרת משרד הפנים, אנשי הכנופיה, המכונה "סרסורי הברקוד", חשודים כי החזיקו את הצעירה בניגוד לרצונה, הצליפו בה, קשרו אותה לרדיאטור וגילחו את שער ראשה וגבותיה. במשטרה חושדים כי הסכום שקועקע על ידה של הצעירה הוא המחיר שרצתה הכנופיה לדרוש תמורת שחרורה.

לפי החשד, חברי הכנופיה הקפידו לפקח כל העת על הנשים שהחזיקו כדי לוודא שהכסף שהן מקבלות תמורת שירותי הזנות יעבור אליהם באופן מידי.

כל העצורים הם בעלי אזרחות רומנית, ואחד מהם מבוקש על ידי הרשויות ברומניה בשל עבירות של שידול לזנות. בפשיטה תפסה המשטרה אקדחים ותחמושת. במקום נמצאו גם 130,000 יורו במזומן, שהוחבאו בתקרה, וכן כמות גדולה של תכשיטי זהב וחמישה כלי רכב, בהם שלוש מכוניות יוקרה.

סחר בנשים - עוד סיפורים:
פיצוי לאישה שהובאה לארץ ואולצה לעבוד בזנות
לא רק אונס ומכות: קורבנות הסחר בנשים חוששות גם מגירוש
ישראלי הורשע בסחר בנשים ברוסיה: "זה משפט מכור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully