וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב השרון, אב לילדים, הטריד ילדות באינטרנט

21.5.2012 / 17:31

בתום חקירה בת ארבעה חודשים עצרה המשטרה בן 40 החשוד כי הטריד מינית ילדות בנות 10 עד 13 בצ'אט ברשת. לדברי המשטרה החשוד, שנהג להתחזות לילדות, מסר הודאה מלאה במעשים

תושב השרון בן 40 נעצר היום (שני) בחשד שהטריד מינית מאות ילדות בין הגילאים 10 עד 13, באמצעות שיחות צ'אט באינטרנט. הוא נעצר בתום חקירה סמויה שניהלה יחידת ההונאה שרון של היחידה המרכזית מחוז מרכז במשך כארבעה חודשים. הבוקר הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא, שם הוארך מעצרו בשמונה ימים.

לדברי המשטרה, החשוד, אב לילדים בעצמו, נהג להתחזות לילדה ובחר לעצמו שמות שונים כמו "שירי", "אלונה" ו"נטלי", ולהדביק לשם גם תמונות התואמות לפרופיל של ילדה. הוא נהג לשוחח עם הקטינות בנושאי מין, וכן שידל אותן להצטלם עם או בלי בגדים ולשלוח לו את התמונות.

החקירה החלה בעקבות תלונה של הורים ערניים שהבחינו בהתנהלות החריגה של בתם ברשת והגישו תלונה. בעקבות כך נפתחה החקירה. "במשך מספר חודשים פעלנו לאתר את כתובתו ובמקביל לאסוף ראיות נגדו והיום הגענו לביתו ועצרנו אותו", סיפרה היום ראש צוות החקירה, פקד אפרת מליח, וציינה כי "הוא מסר לנו הודאה מלאה".

בתוך כך, קראה פקד מליח להורים לפקח על ההתנהלות של ילדיהם ברשת האינטרנט ולשים לב למתחזים. "אני לא קוראת לזה חיטוט כי זה נועד להציל את הילד", אמרה, "חשוב לבדוק ולשים לב שמי שמשוחח איתם משתמש בתכנים המתאימים לגיל אותו הוא מציג ובמיוחד לשים לב האם מדובר בשיחות בעלות תוכן מיני".

עוד בנושא
עובד סוציאלי הורשע במעשה מגונה במטופל בן 14
אישום: ”מכור לסקס” תקף מינית שישה ילדים
נהג אגד כלא בת 17 באוטובוס וביצע מעשים מגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully