וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בן 12 הורשע באונס - ונידון לארבע שנות מאסר

הנער הורשע שבהיותו בן 11 בלבד, ביצע מעשי אונס בשתי ילדות בגילאים 10 ו-7. את אחת הקורבנות אנס במהלך משחק מחבואים. השופט: "תמימותן נגזלה מהן, על הציבור להיות מזועזע"

בית המשפט בליברפול גזר ביום שבת ארבע שנות מאסר על נער בגין אונס שביצע בשתי ילדות צעירות ממנו, כשהיה בן 11 בלבד – כך דיווח עיתון ה"סאן" הבריטי. עוד נמסר כי הנער, כיום בן 12, הוא אחד מהאנסים הצעירים ביותר שהורשעו בבריטניה עד כה. הוא הכחיש את כל האישומים נגדו.

הצעירה מבין קורבנותיו הייתה ילדה בת שבע בלבד, אותה שכנע להתלוות אליו אל מאחורי בניין כאשר שיחקה בכדור. הנער הורשע שגרם לה לבצע בו מעשה מגונה, ולאחר מכן אף אנס אותה. הילדה השנייה אותה תקף הייתה בת עשר. במהלך משחק מחבואים בפארק בפרברי מנצ'סטר, הפשיט אותה הנער בכוח, ובהמשך גרר אותה לשיחים וביצע בה אונס.

הנער קיבל בדמעות את גזר דינו, ארבע שנות מאסר. כמו כן, שמו הוזן במאגר נתוני עברייני המין של בריטניה. "תמימותן של הילדות נגזלה מהן, וכתוצאה מהאונס נגרם להן נזק פסיכולוגי שהשפיע גם על הוריהן", ציין השופט בגזר הדין, והוסיף כי הנער כמעט ולא הפגין צער או חרטה בשל מעשיו. "על הציבור להיות מזועזע מכך שאדם כה צעיר ביצע פשעים כה חמורים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully