וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס: "אנס הדמעות" הסדרתי שב אחרי שנים

לפחות 28 תקיפות מיוחסות לאנס עם קעקוע הדמעות מאז 1996. הוא "נעלם" ב-2006, אך כעת קושרות אותו ראיות DNA לאונס מנובמבר האחרון. המשטרה לתושבות העיר: אל תסתובבו לבד

משטרת לוס אנג'לס נאלצה לפרסם אתמול (שלישי) הנחיה מדאיגה ביותר לתושבות העיר: אל תסתובבו ברחובות לבדכן. טורף מיני המוכר בכינוי "אנס הדמעות" חזר לפעול לאחר כמה שנים שבמהלכן ירד למחתרת, ולפי דיווח ה"לוס אנג'לס טיימס", הוא אחראי ללפחות 28 מעשי אונס של נשים בתחומי מטרופולין הענק בקליפורניה מאז 1996. האונס החדש אירע בנובמבר האחרון - וכעת אישרו בדיקות DNA כי מדובר באותו אנס סדרתי, ששב לפעול.

איורים שפרסמה משטרת לוס אנג'לס על פי תיאורים של "אנס הדמעות" הסדרתי, 24 באפריל 2012. Los Angeles Police Department, AP
"גבר ממוצא היספני, גילו בין 30 ל-40, עיניו ושיערו חומים, גובהו בין 1.65 ל-1.75 מטרים ומשקלו כ-70 קילוגרמים". הקלסתרונים שפרסמה ה-LAPD/AP, Los Angeles Police Department

האנס הסדרתי זכה לכינויו בשל עדויות הנאנסות, מהן עולה כי על פניו של האיש מקועקעת לפחות דמעה שחורה אחת, וייתכן שיותר (קעקוע של דמעות מקובל בקרב חברי כנפויות, והפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונת בזכות הראפר ליל וויין). הוא פעל באופן רציף מ-1996 עד 2003, ואז נעלם, רק כדי להופיע שוב ב-2006 - ואז להיעלם שוב עד 10 בנובמבר 2011. בתקיפה הזו, לפי הפרטים שנמסרו מה-LAPD במסיבת עיתונאים שכונסה אתמול, נאנסה נערה בת 15 בדרום-מערב העיר. היא נחטפה ברחוב בשעות הבוקר המוקדמות ונגררה לחצר צדדית, שם הותקפה מינית.

זיהוי ה-DNA מקשר אונס זה באופן ודאי לעשרה מתוך 28 המקרים המיוחסים לאנס הסדרתי, כשביר המקרים מסתמכים על עדויות הקורבנות. 20 מהמקרים התרחשו בתוך פרק זמן של ארבע שנים שבמהלכו היה האיש "בשיאו", בין פברואר 1999 לינואר 2003.

לצד ההודעה, פרסמה המשטרה גם תשעה קלסתרונים של "אנס הדמעות", שצוירו על בסיס עדויות המתלוננות. הוא מתואר כ"גבר ממוצא היספני, גילו בין 30 ל-40, עיניו ושיערו חומים, גובהו בין 1.65 ל-1.75 מטרים ומשקלו כ-70 קילוגרמים".

לקריאה נוספת:
ארז אפרתי מביע חרטה: "אני אשם, אחראי לנזק שגרמתי"
רצח לאה דרנקין: צעיר הורשע שאנס וחנק אותה למוות
חשד: נהג הסעות מהמרכז אנס נער מוגבל אותו הסיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully