וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווי צמוד: כריש עקב אחרי אדם על קיאק בארה"ב

תושב קייפ קוד שיצא לחתור על קיאק לראשונה בחייו, לא דמיין לעצמו שיסיים את האירוע כשכריש עוקב אחריו ממרחק של מטרים ספורים. הוא הבחין בו רק לאחר שהרוחצים החלו לצעוק

לא הדרך הטובה ביותר להתחיל בתחביב חדש: וולטר זולק, תושב קייפ קוד שבצפון מזרח ארצות הברית, לא דמיין לעצמו שבמהלך חתירה בקיאק ילווה אותו כריש עמלץ לבן ענקי. זולק, שיצא לחתירה בפעם הראשונה בחייו, גילה כי הכריש עוקב אחריו כאשר היה במרחק של כ-70 מטרים מהחוף. החיה האימתנית עקבה אחריו ממרחק של מספר מטרים בודדים.

כריש שנצפה בין סירות לחופי קייפ קוד, מסצ'וסטס, יולי 2012. Negrotti, AP
עוברי אורח טענו שהכריש היה באורך של כארבעה מטרים. וולטר זולק בצילום על הקיאק/AP, Negrotti

זולק, שלא הבחין בכריש עד אשר הרוחצים האחרים החלו לצעוק "כריש!" ושחו למחסה הקרוב, הסתובב והבחין בו בדיוק ברגע שתועד בצילום. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, עוברי אורח טענו שהכריש היה ארוך יותר מאשר הקיאק של זולק, כלומר בסביבות ארבעה מטרים. לצערו של זולק, הוא בחר כנראה ביום הלא מתאים להתנסות לראשונה בחתירה על קיאק, מה שמנע ממנו לברוח מהמקום במהירות.

זולק סיפר לרשת WHTH המקומית כי כאשר הגיע תחילה עם משפחתו אל החוף, בתו לא הסכימה להיכנס למים בשל חששה מכרישים. לדבריו של זולק, הוא שכנע את בתו להיכנס למים בסופו של דבר, בטענה כי הסיכוי לפגוש כריש באותו החוף הוא נמוך. בסופו של האירוע לא היו נפגעים, אך ככל הנראה התחביב החדש יישאר בגדר חוויה חד פעמית עבור זולק, שיוותר מעתה על החתירה.

צפו בוולטר מספר על חוויותיו מהאירוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully