וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות נושכת: צפו בגולש גלים ניצל מתקיפת כריש

גולש מעיירת חוף אוסטרלית הותקף על ידי כריש בלב ים, אך יצא למרבה המזל, ללא פגע. הגלשן נותר עם סימן נגיסה ויוצג במוזיאון מקומי. כשהתאושש סיפר: "בורכתי, אני לא מאמין"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

כשיצא סטיבן קינג אתמול (ראשון) בבוקר מביתו בעיירת החוף אנגורי באוסטרליה ויצא לגלוש, הוא חשב בעיקר על כיוון הרוח; הוא ודאי לא תיאר לעצמו איזו סכנה עומדת לנחות עליו. כשכבר היה בתוך המים וגלש להנאתו, אירעה התפתחות בלתי צפויה, בדמותו של כריש אימתני שזינק מהמים וקפץ על הגלשן.

ההמשך היה בלתי צפוי עוד יותר: קינג הצליח לחמוק ממלתעותיו הרצחניות של הדג הענק, ויצא עם שריטות קלות בלבד. הגלשן, לעומת זאת, יצא מהתקרית עם נזק גדול, והכריש התוקפני הצליח להשאיר בו את חותמו. "אני כנראה האדם בר המזל ביותר עלי אדמות", אמר קינג אחרי האירוע, "בורכתי. אני פשוט לא מאמין".

רק כשיצא קינג מהמים הוא הבחין כי החותם שהותיר הכריש בגלשן הוא בצורתו המדויקת של שורת שיניו של הכריש, ופצח בצחוק גדול. כעת צפוי הגלשן להיות מוצג במוזיאון המקומי. ויק פדרמורס, חוקר כרישים אוסטרלי, אמר כי המקרה מדגים את הצורך להיות עירניים כשנכנסים למים. "אתה חייב להיות מציאותי", אמר פדרמורס, " זו הטריטוריה שלהם, ואנחנו רק מבקרים".

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully