וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים ואזרחים בבית אולמרט: "מאמינים בך"

בעקבות זיכויו של ראש הממשלה לשעבר בשתי פרשות מרכזיות, הגיעו לברכו אנשי ציבור ואזרחים בביתו במוצא. ח"כ בר-און: "אושר גדול. כל חשבונות הנפש יהיו בבוא העת"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק)

מאז ששב ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אחרי הכרעת דינו בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרתה זוכה משני האישומים המרכזיים נגדו, הגיעו אזרחים ואנשי ציבור לבית המשפחה במוצא, על מנת לברכו. אזרחים רבים אף הביאו אמש (שלישי) זרי פרחים לביתו של אולמרט. "מאמינים בך" קראו לעבר הבית.

הכרעת הדין המלאה במשפט אולמרט

חברי כנסת הגיעו לברך את אולמרט על הזיכוי. טל אנגלנדר
רבים אף הביאו זרי פרחים. פתח ביתו של אולמרט, היום/טל אנגלנדר

בין המבקרים, היו חברי הכנסת רוני בר-און ודליה איציק (קדימה), ומאמן נבחרת ישראל בכדורגל בעבר, אברהם גרנט. "בסך הכל אושר גדול היום, המשפחה מאושרת, הוא מאושר. כל חשבונות הנפש, וכל מי שצריך לעשות חשבונות נפש, יהיו בבוא העת", אמר ח"כ בר-און בפתח ביתו.

ח"כ איציק ציינה כי אולמרט עובר תקופה מאוד קשה. "אני באה לתת חיבוק לחבר שאני מאוד אוהבת. אני שואלת את עצמי מי היה מצליח לעבור את זה? אף אחד לא היה מצליח לעבור את זה, רק הוא. היכולות שלו, עצבי הברזל שלו, הכוחות שלו, ראיתי אותם כשהוא ניהל שתי חזיתות, גם בדרום וגם בצפון, בנוסף לזה חוטף מחלה ומנהל את הפרשיות האלו בלי סוף, ועושה דברים שאי אפשר לדבר עליהם עדיין עכשיו, ושומר על עצבי ברזל. אז אני באה לתת חיבוק", אמרה.

רוני בר-און  מבקר אצל אהוד אולמרט. בן קלמר
בר און מגיע לביתו של אולמרט, היום/בן קלמר

בית המשפט המחוזי בירושלים זיכה אתמול את אולמרט בפרשת ראשונטורס ובפרשת מעטפות הכסף, אך הרשיע אותו בהפרת אמונים בפרשת מרכז ההשקעות. ראש לשכתו, שולה זקן, הורשעה בשתי עבירות של קבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים בפרשת ראשונטורס, וזוכתה מיתר העבירות שיוחסו לה.

בעקבות הכרעת הדין, במפלגת קדימה, בראשה עמד אולמרט, בירכו על ההחלטה. המשנה לראש הממשלה, השר שאול מופז, בירך את אולמרט ואמר כי "לאהוד אולמרט זכויות רבות בתפקידים המגוונים שמילא בשורות המדינה, כיו"ר קדימה וכראש ממשלת ישראל".

ח"כ יואל חסון הביע אף הוא שביעות רצון מהזיכוי. "אין לי ספק כי נעשה עוול גדול לאולמרט", אמר ח"כ חסון. "זהו יום הכיפורים של פרקליטות המדינה, ועל לדור לשקול את המשך דרכו. הציבור הישראלי מבין הבוקר כי הודח כאן ראש ממשלה מכהן על כלום, ואני מקווה כי זיכויו של אולמרט יסלול את חזרתו למערכת הפוליטית הישראלית, שדמותו חסרה בה בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully