וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש ראיה חדשה שתהפוך את הרשעת דורס חשין?

חקירת מומחים, ביוזמת משפחתו של טל מור, חושפת לכאורה כשלים בהתנהלות המשטרה במהלך החקירה, וראיות שעשויות להעיד על חפותו. התחקיר ישודר ב-21:00 בערוץ הראשון

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות הערוץ הראשון)

טל מור, שהורשע בדריסתו למוות ובהפקרתו של רוכב האופניים שניאור חשין, נידון ל-12 שנות מאסר, ונדרש לשלם פיצוי בגובה של 30 אלף שקלים למשפחת חשין. כעת, תחקיר חדש של הערוץ הראשון מציג ממצאי חקירה החושפים לכאורה ראיה חדשה, המטילה ספק בכל תהליך החקירה של המשטרה, ובפרט בתוצאותיה שהובילו להרשעה. מכאן, מציע התחקיר כי בדיקת הראיות מחדש מצביעה על צורך לשקול משפט חוזר.

התחקיר, בעריכת ליאורה עמיר ברמץ, מומן על ידי בני משפחתו של מור, וישודר הערב בשעה 21:00 במסגרת התכנית "מבט שני". בעקבות החקירה, שבוצעה על ידי ארבעה מומחים, מהם שני פיזיקאים, בוחן תנועה ואיש מז"פ בכיר לשעבר, טוענים החוקרים שמצאו עבודת משטרה רשלנית ומצהירים כי תרחיש המשטרה, כפי שהוצג גם בכתב האישום ובפסק הדין של מור, הינו בלתי אפשרי.

"השוטרים איבדו ראייה מרכזית"

על פי פסק הדין בעניינו של מור, הוא נהג שיכור ומסומם על כביש 5, פגע בחשין, שרכב על אופניו בשולי הכביש, והפקיר אותו. מור הורשע על בסיס בדיקת DNA וצבע אדום שנמצא על דלת מכוניתו ונקבע כי הוא שייך לאופניו של חשין. לפי חקירת המומחים, התרחיש שהוצג על ידי המשטרה לא התבסס על שום ראייה ממשית המוכיחה כי הייתה התנגשות בין רכבו של טל מור לבין האופניים של חשין. הראייה החדשה מחזקת את העמדה כי רכבו של טל מור כלל לא פגע באופניים.

המומחים טענו כי חוקרי המשטרה ביצעו עבודה רשלנית ולא מקצועית בבדיקת הצבע על דלת המכונית, וכי בדיקה מחודשת של העובדות בשטח ובדיקות מדעיות מעלות אפשרות כי רכבו של טל מור לא התנגש באופניים אלא רכב אחר. כמו כן, חושפת החקירה לכאורה כי במהלך החקירה, המשטרה איבדה ראייה מרכזית - הגלגל האחורי באופניו של חשין, הציגו ראייה שגויה לכאורה, שלא נבדקה כראוי, ונעשה שימוש בנתונים שגויים בכתב האישום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully