וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מור: "לא יכול להסתכל לאלמנת חשין בעיניים"

גלעד גרוסמן

4.10.2011 / 15:48

במהלך שלב הטיעונים לעונש התנצל מי שהורשע בדריסתו והפקרתו של רוכב האופניים שניאור חשין, בפני בני משפחתו ובפני משפחת חשין. "המשפחה נהרסה ועל זה אני אצטער כל החיים שלי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: טל רזניק)

טל מור, שהורשע בשבוע שעבר בדריסתו של רוכב האופניים שניאור חשין, התנצל במהלך שלב הטיעונים לעונש בפני בני משפחת חשין ובני משפחתו שלו על התאונה. בדיון שהתקיים היום (שלישי) אמר מור כי "קשה לי. כואב לי נורא. בן אדם משכמו ומעלה, בעל ואבא לילדים, נהרג בתאונה שהייתי מעורב בה. קשה לי להסתכל לאשתו בעיניים. המשפחה נהרסה ועל זה אני אצטער כל החיים שלי. אני רוצה לבקש סליחה מההורים שלי, מהמשפחה שלי ומהחברים שלי".

משפט טל מור - כותרות אחרונות
רעיית שניאור חשין במשפט דורסו: "משהו מת בנו"
טל מור הורשע בדריסתו למוות של שניאור חשין
"הבכי של טל מור על דוכן העדים - הצגה מושלמת"

טיעונים לעונש של טל מור דורס חשין שניאור , ספטמבר 2011. דרור עינב
ברגע שאשתחרר אעביר מסר לצעירים ולצעירות". טל מור בבית המשפט, היום/דרור עינב

מור המשיך בדבריו ואמר כי כאשר ישתחרר יש בכוונתו להעביר את הלקח שלמד לצעירים נוספים: "מה שחשוב זה המסר שייצא מפה. ברגע שאשתחרר אעביר מסר לצעירים ולצעירות, לנוער שלא מודע לאחריות הכבדה שהתאונה הזו העירה לי לגבי האחריות של רכב ככלי הרג ואני מקווה שאני אצליח להעביר את המסר הזה אפילו לילד אחד הזה".

במהלך הדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה דיברה גם אלמנתו של חשין, דנית. "הבן שלנו ביקש שתבקש רשות מאלוהים לרדת לשמור עליו בלילה. אני מבקשת, אם אפשר, שזה יהיה סידור קבוע", אמרה חשין בבכי. חשין, שהקריאה דבריה מדף, תיארה את הקשיים הרבים שעוברים עליה ועל בני משפחתה מאז התאונה הקטלנית.

"ב-18 ביוני 2010 הצטרפנו למשפחה שאף אחד לא רוצה להימנות עליה, מזוג מאושר עם שלושה ילדים קטנים, חלומות ותכניות, הפכתי לאלמנה ואם לשלושה יתומים, מאב אוהב לא נותר דבר. קשה לתאר במלים את התהפוכות שעברנו, דבר אינו כשהיה. נותרנו חבולים ושבורים, ממאנים להאמין. בוקר אינו אותו בוקר, ערב אינו אותו ערב". חשין תיארה את בעלה כאדם בעל חוש צדק מפותח, הנאמן לעקרונותיו. היא סיפרה שכלוחם לשעבר בשייטת 13 היה ממובילי המאבק של לוחמי השייטת ביחס לצלילות בקישון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אשתו של חשין שניאור, דנית שניאור בטיעונים לעונש של טל מור, ספטמבר 2011. דרור עינב
"בוקר אינו אותו בוקר, ערב אינו אותו ערב". דנית חשין בבית המשפט, היום/דרור עינב

בהמשך הדיון ביקש התובע במשפט, עורך הדין אביב שרון, מפרקליטות מחוז מרכז, להטיל עונש מאסר חמור על מור בשל הנסיבות המחמירות בתיק: נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, הימלטות וניסיון לטשטש את המעשים. הוא ציין עוד כי מור לא קיבל על עצמו אחריות, ולא הכה על חטא. עוד אמר שרון כי המקרה דומה למעשהו של שי סימון, שנידון ל-14 שנות מאסר לאחר שהורשע בהריגתה של מיטל אהרונסון, וציין את המגמה של הקלה בעונשם של מורשעים בהפקרה לאחר תאונה, תופעה אותה הגדיר עורך הדין שרון כ"מכת מדינה".

פרקליטתו של מור, עו"ד תמי אולמן, אמרה בדיון כי הפרקליטות מבקשת עונש חמור מהמקובל בתיקי הריגה בתאונות דרכים. "לא יכול להיות שאדם בגיר שיודע את החוקים והסכנה רוכב על אופניים בכביש שש", אמרה. האלמנה דנית התקשתה לשמוע את הדברים ונענעה ראשה לשלילה. אולמן גם הציגה הצעות חוק שמחייבות רוכבי אופניים לרכוב בניגוד לכיוון התנועה, כדי להמחיש את הסכנה, כדבריה, ברכיבתו של חשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully