וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים רפואיים במצרים: שיפור במצב מובארק

ניר יהב

26.6.2012 / 19:25

לאחר דיווחים על הידרדרות במצבו הבריאותי של הנשיא לשעבר שנידון למאסר עולם, ואף דיווחים על היותו במוות קליני, כעת מוסרים מקורות בבית החולים כי "מצבו הולך ומתייצב"

מקורות רפואיים בבית החולים הצבאי שבו מאושפז נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק, סיפרו הערב (שלישי) כי בריאותו של מובארק הולכת ומשתפרת. "מובארק מדבר כרגיל, ומצבו הולך ומתייצב", אמרו המקורות לעיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום". מנגד, ציינו המקורות כי מצבו הנפשי של מובארק עדיין רע. "עם זאת, הנשיא לשעבר מנסה להיראות חזק יותר", הוסיפו.

הרשויות במצרים: "מובארק בתרדמת מלאה". רויטרס
מצבו הפיזי השתפר, אך מצבו הנפשי עדיין רע. מובארק/רויטרס

גורם צבאי אמר לעיתון כי נבחנת כעת האפשרות להשיב את הנשיא לשעבר לבית החולים בכלא טורה, שבו היה מאושפז עד להידרדרות בבריאותו. "ההחלטה תתקבל רק לאחר שתחול התייצבות במצבו הבריאותי של מובארק", הבהיר. גורם רפואי אמר עוד כי מצבו הבריאותי היה יציב גם לאחר פרסום תוצאות הבחירות לנשיאות, זאת בניגוד לפרסומים קודמים, לפיהם חלה הידרדרות בבריאותו עם היוודע ניצחונו של מוחמד מורסי בבחירות.

עלא מובארק קיבל ביקור מרעייתו

התקשורת המצרית דיווחה כי האידי ראסח, רעייתו של עלא מובארק – בנו של הנשיא לשעבר – ביקרה את בעלה בכלא טורה שבקהיר. לפי הדיווח, הביקור ארך שעה וחצי, ובמהלכו שאל עלא את האידי מה שלום אביו. עוד דווח כי השניים דיברו על המצב במצרים בעקבות ההכרזה על מוחמד מורסי כנשיא המדינה, וכי עלא התעניין אם אירע שינוי במצב בריאותו של אביו עקב ההכרזה. "האידי הרגיעה את בעלה ואמרה לו שמצבו של אביו מתייצב", נמסר.

בשבוע שעבר דווח בסוכנות הידיעות המצרית כי מובארק נמצא במצב של מוות קליני. לפי מקורות בבית החולים הצבאי "אלמועאדי", אליו פונה מוקדם יותר מובארק מבית הכלא "טורה" לאחר שלקה בשבץ מוחי, מצבו הבריאותי הידרדר, ולמרות מספר ניסיונות להחיותו בעזרת טיפול במכות חשמל, ליבו הפסיק לפעום. עם זאת, המועצה הצבאית העליונה מיהרה להכחיש את הדיווח. עם זאת ציינו כי "מצבו קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully