וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר באו"ם: מועצת הביטחון מתעלמת מירי הרקטות

פנחס וולף

26.6.2012 / 0:01

רון פרושאור שלח איגרת רשמית נוספת למזכ"ל האו"ם ולמועצת הביטחון בעקבות המשך הירי לדרום. "בעוד ישראל מאפשרת כניסת ציוד הומניטרי לעזה, נשק ממשיך לזרום לרצועה", כתב

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, הגיש אמש (שני) תלונה נוספת למועצת הביטחון של האו"ם ולמזכ"ל האו"ם באן קי מון, בעקבות ירי הרקטות לעבר שטחי ישראל, לאחר ששיגר תלונה בנושא ביום חמישי. בצהריים נפלו שתי פצצות מרגמה בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק או על נפגעים.

"מיליון אזרחים ישראלים חיים תחת ירי רקטות מתמיד מרצועת עזה", כתב השגריר באיגרת רשמית למזכ"ל האו"ם. "מאז איגרת התלונה האחרונה ששיגרתי, לפני ארבעה ימים, נורו 87 רקטות נוספות לעבר יישובים ישראלים. המציאות לא משתנה – בעוד ישראל מאפשרת כניסת ציוד אזרחי והומניטרי לעזה, נשק ממשיך לזרום לרצועה ורקטות נורות לעבר שטח ישראל". פרושאור התלונן כי "מועצת הביטחון שותקת נוכח הטרור המחריד הזה. לשתיקת מועצת הביטחון עלולות להיות השלכות חמורות. חוסר המעש היום יצית את הסלמת הסכסוך של מחר".

בתלונה שהגיש ביום חמישי כתב השגריר כי "כל עוד לא ישרור שקט ביישובי דרום ישראל, לא תשקוט גם עזה. חייהם של כמיליון אזרחים ישראליים משותקים. ישראל תמשיך לממש את זכותה להגנה עצמית ותנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על אזרחיה". בראיון לקול ישראל, אמר כי אין ביטחון שהתלונה תניב פעולה כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully