וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שחגגה 114 – מתה האישה המבוגרת באירופה

בהפרש של יום אחד מתו שתי נשים המחזיקות בשיא גילן המופלג: האישה המבוגרת באירופה, שחגגה בשבוע שעבר 114, והאישה המבוגרת בוירג'יניה בגיל 112. צפו במסיבת יום ההולדת

מארי-תרז ברדט רק חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-144 בחברת משפחתה המורחבת, אך אתמול (שישי) היא הלכה לעולמה בצרפת. ברדט נולדה ב-2 ביוני, 1898 והותירה אחריה שני ילדים, שבעה נכדים, 15 נינים ושישה בני-נינים. שני ילדיה, הם לא כך כך ילדים בעצמם, וכיום הם בני 88 ו-90. על אף שבריאותה התרופפה במהלך השנתיים האחרונות ושמיעתה ודיבורה נחלשו, עדיין מצאה הקשישה זמן לסעוד באופן קבוע, פעמיים ביום, עם שאר דיירי בית האבות בו התגוררה.

חגיגות יום ההולדת האחרון של מארי-תרז ברדט

מותה של ברדט התרחש יום אחד לאחר מותה של האישה המבוגרת ביותר במדינת וירג'יניה, ארצות הברית – מגי מרגרט ג'יימס, שנפחה שלשום את נשמתה כשהיא בת 112. ג'יימס נולדה ב-10 במרץ, 1900, ולדברי נכדתה, העובדה שהיא עקבה אחר הוראות הרופא שלה היה המפתח לאריכות חייה. ג'יימס שמרה על תזונה נכונה שנרשמה לה עוד בשנות ה-30 של המאה שעברה, עקב לחץ דם גבוה ממנו סבלה. היא אכלה בעיקר עוף ודגים ונמנעה מחזיר ומכמויות רבות של מלח.

ברדט הצרפתייה הייתה האישה השישית המבוגרת ביותר בעולם, המתהדרת בתעודת לידה של מעל 110 שנים. בתואר "האישה המבוגרת בעולם" מחזיקה בס קופר האמריקאית, שנולדה באוגוסט 1896.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully