וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קשישה בת 80 ניצלה בנס מצניחה חופשית

סבתא צונחת: לברן אברט מפלורידה העניקה לעצמה צניחה ליום הולדתה ה-80, אך אחת הרתמות השתחררה. הסרטון שעלה לרשת הפך את הקשישה לכוכבת, שלא מבינה על מה ההתרגשות.

מתנת יום ההולדת שלברן אברט העניקה לעצמה לגיל 80 כמעט הסתיימה באסון: בקפיצה החופשית באתר הצניחה באקמפו, פלורידה, השתחררה רתמת הבטיחות של אברט שנותרה קשורה למדריך רק ברתמה אחת. הדבר אירע לפני כשנה, אך תפס תהודה ברחבי רשת האינטרנט, בעקבות סרטון הקפיצה שפרסמה לאחרונה אחותה של אברט.

בראיון לרשת CBS האמריקאית מספרת אברט על ההחלטה לצנוח בגיל כה לא שגרתי: "פשוט רציתי זאת". הקשישה חובבת האתגרים התחבטה בשאלה אם לבצע קפיצה חופשית עשרות שנים, עד שגמלה בליבה ההחלטה לעשות כן. "הם חשבו שאני אמיצה", מספרת לברן על תגובת משפחתה למעשה, "אך זה פשוט דבר שרציתי לעשות כבר זמן רב".

עם זאת, ברגע האמת, כפי שמוצג בסרטון, לברן נראית פחות החלטית לגבי קפיצה ממטוס בגובה אלפי רגל. היא נאחזת בצדי המטוס וממאנת לעזוב, עד שרואים כי המדריך דוחף אותה בכוח. "הוא ידע עד כמה רציתי לקפוץ", אמרה אברט. בשלב מסוים אחת מרתמות הבטיחות התנתקה ובת ה-80 התהפכה ונאחזה רק ברתמה אחת. חולצתה כיסתה את פניה, כך שלא יכלה לראות דבר והבינה את מה שאירע רק כשחזתה בסרטון.

בעקבות התקלה, שהסתיימה בסופו של דבר בשלום, המנהל הפדרלי לתעופה דיווח ביום שישי האחרון כי חקירה נפתחה לבדיקת האירועים. אתר הצניחה עלול להיקנס בסכום של 900 אלף דולר על תקלות דומות שאירעו בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully