וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבניין האמפייר סטייט הכניסה לצנחנים אסורה

כף רגלו של פעלולן שמבצע צניחות מבניינים גבוהים לעולם לא תוכל לדרוך בתוך הבניין לאחר שנעצר לפני שניסה לצנוח מהבניין. "יש אנשים שמשתמשים בשיטת המעליות אני משתמש במצנח"

פעלולן שניסה לצנוח מבניין האמפייר סטייט בניו יורק לעולם לא יוכל להיכנס אליו פעם נוספת, כך הכריע בית המשפט בנושא בעקבות תביעה שהגישה הנהלת הבניין, שפורסמה אתמול (שלישי).

ג'ב קורליס, נעצר ב-2006 בעת שניסה לערוך קפיצת BASE מהבניין במסגרת תכנית הטלוויזיה שאותה הגיש באותה תקופה בערוץ דיסקברי. הוא הגיע למקום כשהוא לבוש בחליפת שומן, על מנת להסתיר את ציוד הצניחה שלו, אך נתפס כשהגיע למצפה בקומה ה-86 לאחר שפשט את בגדי ההסוואה ולבש קסדה עם מצלמה. הוא נאזק ומצנחו נלקח ממנו, ובכך נמנע ממנו חלום ישן לקפוץ מהבניין הגבוה ביותר בניו יורק.

הוא הורשע בעבירה קלה, אך לאחר שהנהלת הבניין שמעה אותו אומר במשפט כי הוא התאמן לקראת הקפיצה מאז שהיה צעיר, היא ביקשה להוציא נגדו צו האוסר עליו להיכנס לבניין, מחשש שינסה את הפעלול שוב.

לקורליס יש עבר עשיר של יותר מ-1,000 קפיצות, כולל ממגדל אייפל, ומגדלי פטרונאס בקואלה לומפור שבמלזיה. "אני לא עושה שום דבר רע. ואני לא חושב שיש משהו שגוי במה שאני עושה. ישנם אנשים שמשתמשים בשיטת המעליות, בחדרי מדרגות. אני משתמש בשיטת המצנח", כך הוא צוטט על ידי עורך הדין של הבניין. פרקליטו של קורליס אמר כי אין בכוונת מרשו לקפוץ מבניינים מפורסמים בניו יורק מבלי שקיבל לכך אישור מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully