וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: קשישה מעדה בדרגנוע - ונחנקה למוות

איריין ברנצקי, בת 88, הייתה אורחת קבועה ברציף בלונג איילנד. בגדיה נתפסו ברווח שבין שתי מדרגות, הסתבכו אלה באלה והתהדקו סביב צווארה. נוסעים: התרענו על מצב הדרגנוע

קשישה מניו יורק נהרגה כשבגדיה נתפסו במדרגות נעות בתחנת רכבת בעיר, הסתבכו וחנקו אותה למוות. ככל הנראה, היא מעדה כשהעבירה את אחיזתה בין מעקה אחד, שנע יחד עם המדרגות, למעקה השני, שהיה תקוע. ה"ניו יורק טיימס" מדווח כי בעבר הועלו תלונות רבות מצד נוסעים בתחנה, שהתלוננו על סכנה הנשקפת למשתמשים במערכת המדרגות.

צפו בדיווח של רשת MSNBC

איריין ברנצקי, תושבת לונג איילנד בת 88, עמדה שלשום (רביעי) ברציף הרכבת בלינדנהרסט. אחרי שמעדה, הבגדים שלבשה נלכדו ברווח בין שתיים מהמדרגות הנעות, התהדקו סביב צווארה וחנקו אותה. במשטרה אמרו כי פקחים בדקו את המדרגות בתחילת החודש חודש שעבר, אך עדי ראייה התלוננו כי גם אחרי הבדיקה, עדיין ניכר היה כי המצב הטכני של המדרגות ירוד מאוד, והן נטו להיתקע פעמים רבות.

נוסעים רבים התלוננו על המצב הטכני של הדרגנוע

כמה נוסעים רבים שהתראיינו לעיתונות המקומית סיפרו כי המעקות הם החלק הבעייתי במדרגות, שהותקנו בתחנה בשנת 1994. טכנאים סיפרו כי הנטייה היא להחליף מערכות של מדרגות נעות מדי 25-20 שנה. מקורות בחברת הרכבות גילו כי החברה תכננה ממילא להחליף את המערכת שבתחנה, בגין תלונות רבות שהתקבלו לגביה.

מכריה של ברנצקי סיפרו כי היא הייתה פוקדת את תחנת הרכבת לעתים קרובות, ונהגה לנסוע ברכבת כדי לבקר את קרובי משפחתה מחוץ לעיר. "היא הייתה בת 88, אבל היו לה חיים שלמים לפניה", סיפר לניו יורק טיימס אחד משכניה. "היא תמיד הייתה נוסעת לעיר בגפה. קשה להאמין שדבר כזה יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully