וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אלים בתל אביב: נבדק חשד לאונס בבן יהודה

19.5.2012 / 0:13

צעירה דיווחה כי נאנסה אתמול לפנות בוקר בתחילת רחוב בן יהודה שבמרכז העיר. המשטרה פתחה בחקירה. האירוע מגיע לאחר שבוע של מקרי אונס שהעלו את מפלס החרדה בקרב תושבי העיר

האם ממשיך רצף מקרי האונס בתל אביב? המשטרה חוקרת אפשרות לאונס שהתרחש בליל האתמול (שישי) במרכז העיר, לאחר שצעירה הגיעה לתחנת לב תל אביב ודיווחה כי נאנסה בתחילת רחוב בן יהודה, לפנות בוקר. היא פונתה לבית החולים וולפסון לבדיקה, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

הדיווח מגיע לאחר שבוע אלים בתל אביב, שהעלה את מפלס החרדה בעיר. בליל שבת האחרון נאנסה נערה בת 17 בשירותי חניון "גן העיר". על פי החשד התוקף עקב אחריה ואחרי חברה, בן 18, ונכנס אחריהם לשירותי הנשים בחניון. הוא היכה אותם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים יחסי מין לעיניו ולאחר מכן אנס את הצעירה, לעיני חברה. גבר בן 23, תושב השטחים נעצר זמן קצר לאחר מכן בחשד למעשה. הוא הכחיש את המיוחס לו, וטען כי רק שדד את שני הצעירים, ולא תקף אותם מינית. מעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב. המשטרה עצרה ארבעה חשודים נוספים, גם הם תושבי השטחים, שלהם קשר לתקיפה האלימה, לטענת המשטרה.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
חניון גן העיר בו נאנסה, על פי החשד, נערה בת 17 בליל שבת האחרון/דרור עינב

ביום שלישי ארע מקרה נוסף, גם הוא בחניון בעיר: ארבעה גברים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד שתקפו מינית צעירה בת 19 מבאר שבע, ושדדו אותה. לפי החשד, הארבעה, אזרחי אריתריאה וסודן, תקפו את הצעירה לפנות בוקר בחניון ברחוב השרון בעיר. לפחות אחד מהם, לכאורה, אף אנס אותה. לדברי המשטרה, בידה ראיות הקושרות את החשודים למעשה ובנוסף, היא בוחנת כעת אם מצלמות אבטחה פעלו במקום ותיעדו את האירוע. המשטרה טוענת גם כי ישנם מעורבים נוספים במעשה שככל הנראה ברחו מהמקום.

השבוע גם התיר לפרסום בית משפט השלום בתל אביב כי שלושה נתינים זרים מאריתראה נעצרו באחרונה בחשד לשוד של זוג נערים בני 15 בשכונת שפירא, בליל יום העצמאות האחרון, ושניים מהם חשודים גם באונס הנערה לעיני חברה?. על פי המשטרה, גובשו ראיות וממצאים הקושרים את החשודים למעשים. לדברי הנערים, אשר שחזרו את המעשה הם הותקפו בדרכם חזרה לביתם לפנות בוקר, על ידי שלושה גברים אפריקאים שגררו אותם לחצר בניין ברחוב שיבת ציון, גנבו מהם מכשירי טלפון ניידים, שרשרת זהב וכסף, ואז אנסו את הנערה. מעצרם הוארך עד יום שלישי.

שורת המקרים והבהלה הציבורית שבאה בעקבותיו נותנות את אותותיהן, ובמוקדי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית דיווחו השבוע על עלייה חדה במספר הפניות מאז אירוע התקיפה בגן העיר - בעיקר מצד נשים שנפלו כבר קרבן לתקיפה או להטרדה מינית, ולאחר תהליך של שיקום הן מרגישות צורך להתמודד שוב עם מה שעברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully