וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פליטים אריתראים חשודים בשוד ובאונס ביום העצמאות

17.5.2012 / 14:40

לפי החשד, השלושה תקפו זוג בני 15 שחזרו מבילוי לילי, גררו אותם לחצר ליד התחנה המרכזית בתל אביב, שם שדדו אותם ואנסו את הנערה לעיני חברה?. במהלך החקירה תושאלו עשרות

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (חמישי) לפרסום כי שלושה נתינים זרים מאריתראה נעצרו באחרונה בחשד לשוד של זוג נערים בני 15 בשכונת שפירא בתל אביב, בליל יום העצמאות האחרון. שניים מהם חשודים גם באונס הנערה לעיני חברה?.

בגלל חומרת האירוע, הוטלה החקירה על צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח, והוצא צו איסור פרסום למקרה, אשר הוסר היום. על פי המשטרה, גובשו ראיות וממצאים הקושרים את החשודים למעשים. החשודים אף שחזרו את העבירות. מעצרם של השלושה הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

בשעה 4:30 לפנות בוקר שבו הנערים מבילוי. לפי עדויותיהם, בדרכם הם הותקפו על ידי שלושה גברים אפריקאים שגררו אותם לחצר בניין ברחוב שיבת ציון, גנבו מהם מכשירי טלפון ניידים, שרשרת זהב וכסף, ואז אנסו את הנערה.

השניים זעקו לעזרה, ובסופו של דבר נמלטו שלושת החשודים מהמקום. משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, פתחו בחקירת נסיבות האירוע. במהלך החקירה נחקרו עשרות בני אדם עד שנתפסו השלושה, שניים בני 18 ואחד בן 24.

בלילה שלאחר האירוע, נזרקו בקבוקי תבערה אשר הציתו שלושה מבנים של פליטים מאפריקה המתגוררים בשכונת שפירא. נגד תושב השכונה, חיים מולא בן ה-21, הוגש הבוקר כתב אישום בגין הצתה. במשטרה לא מצאו קשר בין ניסיון האונס לאירוע ההצתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully