וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מת"א הואשם בהצתת בתי פליטים: "כמו משרפות"

גלעד גרוסמן

17.5.2012 / 11:18

חיים מולא, בן 21 מתל אביב, מואשם בעבירות של הצתה והיזק בזדון, לאחר שלטענת הפרקליטות זרק בחודש שעבר בקבוקי תבערה לעבר בתי פליטים מאפריקה ולחצר גן ילדים בתל אביב

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד חיים מולא, תושב העיר בן 21, בגין עבירות של הצתה והיזק בזדון. לטענת הפרקליטות, הוא זרק מספר רב של בקבוקי תבערה לעבר בתים של פליטים מאפריקה בשכונת שפירא בתל אביב.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה יוגב מפרקליטות מחוז תל אביב, בלילה של ה-27 באפריל הצטייד מולא במספר רב של בקבוקי תבערה, והלך לרחוב ישראל מסלנט שבדרום תל אביב. הוא השליך שלושה בקבוקי תבערה לעבר דירה בה שהו ארבע מבקשי מקלט, בהם פעוטות, וגרם לנזק למסדרון המוביל לדירה.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, הוא השליך בקבוקי תבערה לעבר שתי דירות נוספות ברחוב, בשעה שהיו בהן דיירים, וגרם לנזק לרכוש. הוא המשיך וזרק בקבוק תבערה לדירה ברחוב סמוך וכן לחצר של גן ילדים.

בקבוקי תבערה שהושלכו לעבר דירות של פליטים וגן ילדים בדרום תל אביב. אפריל, 2012. יותם רונן
מבנה גן הילדים בשכונת שפירא/יותם רונן

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של מולא עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי מולא הציע לאחד מחבריו לזרוק רימונים לעבר בתיהם של פליטים. "מעשיו של הנאשם מאופיינים באכזריות, עת יצר מעין 'משרפות' בבתים של מבקשי מקלט", נכתב בבקשת המעצר. "רק בדרך נס לא קיפחו בני אדם את חייהם".

עוד באותו נושא
בחודש שעבר: בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בתי פליטים
הוארך בארבעה ימים מעצר החשוד בהצתת בתי פליטים
שוב: בקבוקי תבערה הושלכו על בית בדרום תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully