וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פליטים מאפריקה ניסו לאנוס נערה לעיני חברה

30.4.2012 / 16:41

הותר לפרסום: משטרת תל אביב פתחה בחקירת תלונתם של שני קטינים, הטוענים כי הותקפו ונשדדו על ידי שלושה גברים בתום חגיגות ערב יום העצמאות בדרום העיר

המשטרה מנהלת מצוד אחר שלושה פליטים מאפריקה אשר על פי החשד שדדו זוג קטינים בליל העצמאות בשכונת שפירא בתל אביב, ואף ניסו לאנוס את הנערה לנגד עיני חברה. בית משפט השלום בתל אביב הוציא צו איסור פרסום על הפרשה, והיום התיר לפרסם חלק מפרטי האירוע, אך הותיר על כנו את הצו האוסר לפרסם פרטים נוספים על החקירה.

על-פי מה שהותר לפרסום, ביום חמישי שעבר לפנות בוקר, שבו הנערה והנער מבילוי. לפי החשד, בדרכם הם הותקפו על ידי שלושה גברים, אשר עונים לתיאור של פליטים אפריקאים, אשר רבים מהם מתגוררים באזור. השלושה גררו את הקטינים לחצר בניין ברחוב שיבת ציון, סמוך לתחנה המרכזית בתל אביב.

על פי תלונתם של השניים, החשודים תקפו אותם באלימות, שדדו אותם ואז ניסו לאנוס את הנערה, לעיניי חברה. השניים זעקו לעזרה, ובסופו של דבר נמלטו שלושת החשודים מהמקום.

משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, פתחו בחקירת נסיבות האירוע ומיהרו להוציא צו איסור פרסום על הפרשה כולה. זאת, על מנת לאפשר להם לקיים מצוד אחר החשודים מבלי שיברחו או יתחבאו.

כאמור, היום הסיר בית משפט השלום בתל אביב את הצו בחלקו, אך אסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה, הכוללים ממצאים מהזירה, עדויותיהם של הקורבנות לכאורה, מצבם הבריאותי וכל מידע מודיעיני אודות החשודים.

יש לציין, כי בלילה לאחר האירוע המדובר נזרקו בקבוקי תבערה אשר הציתו שלושה מבנים של פליטים מאפריקה המתגוררים בשכונת שפירא. ביום שבת נעצר תושב השכונה, חיים מולא בן ה-20, בחשד להצתה. במשטרה הדגישו כי מולא אינו קרוב של הנער והנערה שהותקפו בליל יום העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully